Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 Media przygotowują się do 33. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy   |  Nowy poranny program telewizji wPolsce24  |  Jak się ogląda nowy program Iwony Kutyny w Polsat News  |  Nowy prezes Grupy Freundschaft  |  Kolejne odejścia z "Dziennika Gazety Prawnej"  |  Pasmo emisji drugiego sezonu "Zatoka szpiegów" w TVP 1   |    Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis sportowy Interii promowany kampanią w kanałach Polsatu

Kampanię przygotowała agencja kreatywna Freundschaft (fot. materiały prasowe)

W kanałach telewizyjnych należących do Grupy Polsat Plus i w internecie pojawiły się spoty promujące odświeżony serwis Interia Sport.

Ruszyła kampania pod hasłem "Żyjemy sportem", która ma wypromować odświeżony niedawno serwis sportowy portalu Interia. Ulepszono w nim mechanizm relacji na żywo, zmieniono grafikę, wygląd tabel wynikowych i terminarzy.

Na kampanię składa się 30-sekundowy główny spot i kilka krótszych promujących imprezy sportowe lub takie rozgrywki, jak piłkarską Ligę Mistrzów czy hiszpańską La Ligę, w której od tego sezonu gra Robert Lewandowski. Interia ma prawa do publikowania materiałów wideo ze skrótami meczów.

Kampanię przygotowała agencja kreatywna Freundschaft we współpracy z działami marketingu Interii i Polsatu, domem produkcyjnym TFP oraz ze studiami Televisor i Ztudio&Burza. Reżyserem był Martinez Swystun.

Według danych Mediapanelu Interia Sport przyciągnął w sierpniu 6,4 mln realnych użytkowników. (ŁO)

(ŁO, 13.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.