Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Książka "Bez znieczulenia" Marcina Kąckiego  |  Plany Polsatu odnośnie "Milionerów"  |  Projekt Ustawy o ochronie rynku książki  |  Value Media obroniła budżet  |  Widownia "Agrobiznesu" w TVP 1  |  Naziemny Fokus TV z kontynuacją  |  Telewizja Polska nabyła prawa  |  Odejście z Hearst Networks  |  Serwis streamingowy Red Go  |  "Magazyn Śląska Opinia"  |  Najpopularniejsze profile marek medialnych i rozrywkowych na Instagramie  |  Miesięczne dochody influencerów  |  Były rzecznik prasowy UKE przeszedł do BAT Poland  |  Endless wygrywa przetarg  |  Lubelskie poszukuje agencji  |  Digital Network zmienia politykę  |  Zakończył się trzyletni strajk w "Pittsburgh Post-Gazette"  |  Wietnam ściga dziennikarza z Berlina, bo ten sprzeciwia się państwu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodowy Instytut Zdrowia planuje kampanię promującą zdrowe odżywianie

Kampania ma na celu promocję zdrowego stylu życia (fot. Wikipedia)

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH poszukuje agencji reklamowej, która przeprowadzi ogólnopolską kampanię edukacyjną popularyzującą spożycie warzyw i owoców.

Wybrana firma będzie odpowiedzialna za przygotowanie i zakup nośników na potrzeby działań promocyjnych. Oferty firm będą oceniane na podstawie dwóch kryteriów: ceny (80 proc. oceny) i koncepcji kreatywnej kampanii (20 proc.). Wartość umowy wyniesie 610 tys. zł.

Czytaj też: Empik.com wprowadza usługę Empik Ads

Oferty można składać przez portal zakupowy do 17 października.

(KAP, 07.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.