PKO Bank Polski prowadzi przetarg otwarty na wybór agencji field marketingowej
Oferty można składać do 5 stycznia 2026 roku (fot. materiały prasowe)
PKO Bank Polski w przetargu otwartym wybiera agencję do kompleksowej obsługi technicznej eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych.
Bank zamierza wybrać dostawcę, z którym podpisze umowę ramową na dwa lata. Postępowanie obejmie dwa etapy. Pierwszym będzie złożenie ofert. Mają być w nim wyłonione firmy, które po spełnieniu oczekiwań banku trafią do drugiego etapu. Wtedy zostaną poproszone o przesłanie kolejnych informacji, w tym o złożenie ofert handlowych (cenników). Oferty w drugim etapie postępowania będą składane przez platformę zakupową PKO Zakupy.
Oferty można składać do dnia 5 stycznia 2026 roku.
PKO BP od kilku miesięcy wybiera także agencję reklamową do kompleksowej obsługi.
(AMS, 16.12.2025)










