Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska ma pieniądze na nabycie firmy  |  Farmona rusza z przetargiem  |  Powrót programu do TVP 2  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Prace nad nowym sezonem "Ugotowanych" dla TVN  |  TV Puls  |  "Hotel Paradise" ze zmienionymi zasadami  |  Nowa produkcja TVN Turbo  |  Radio Eska2  |  Telewizja WP kontynuuje format  |  Publicis Groupe wprowadza program szkoleniowy  |  Konsorcjum polskich producentów startuje  |  Polska Agencja Inwestycji i Handlu szuka  |  Urlop.pl z pierwszą ogólnopolską kampanią  |  Netflix chce przejąć prawa w USA do Formuły 1  |  Musk nie jest zainteresowany kupnem amerykańskiego TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Feno powstał dział content marketingu pod kierownictwem Natalii Piechuty

Zadaniem Natalii Piechuty jest m.in. stworzenie stałego zespołu (screen: https://www.linkedin.com/in/natalia-piechuta-8b115b153/)

Feno rozwija kompetencje w zakresie content marketingu – w agencji powstał dedykowany dział pod kierownictwem Natalii Piechuty.

Nowy dział zajmuje się kompleksowymi usługami związanymi z projektowaniem stron internetowych, usługami SEO oraz tworzeniem i analizą treści content marketingu.

Czytaj też: Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych szuka agencji

– Mamy w tym zakresie wiele zrealizowanych, wieloetapowych projektów przygotowanych dla naszych klientów, jak EON czy Danfoss, jest duże zapotrzebowanie na rynku na takie kompetencje. Postanowiliśmy więc wykorzystać nasze doświadczeniu i umiejętności, oferując content marketing jako usługę niezależną – tłumaczy Agnieszka Stelmaszczyk, prezeska Feno.

W agencji wyodrębniony został specjalny dział, którym zarządza Natalia Piechuta, dotychczas growth manager, związana z Feno od ponad trzech lat (kwestie związane z nowym biznesem wróciły do Agnieszki Stelmaszczyk). – Zadaniem Natalii jest m.in. stworzenie zespołu. Na razie współpracujemy z kilkoma content writerami na zasadzie freelance, ale chcemy zbudować stały zespół – dodaje Stelmaszczyk.

Do zespołu content marketingu dołączyła także Joanna Kmiecicka, wcześniej account manager w Feno, która obecnie zajmuje się projektami contentowymi.

Czytaj też: PGNiG Obrót Detaliczny wybierze agencję do realizacji kampanii o oszczędzaniu energii

– Kończymy przygotowywania "case booka" z naszymi dotychczasowymi realizacjami z tego zakresu, będzie gotowy w połowie października. Wtedy wyjdziemy na rynek z ofertą – informuje Stelmaszczyk. Dodaje, że agencja będzie w pierwszej kolejności poszukiwać klientów z obszaru rynku rolniczego, logistycznego i medycznego.

(AMS, 30.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.