Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KTR i Innovation: Papaya i 180heartbeats + Jung v Matt najczęściej nominowane

Wręczenie nagród odbędzie się 7 października w Warszawie (fot. materiały prasowe)

Ponadstuosobowe jury oceniało łącznie 1140 zgłoszeń w tegorocznej edycji obu konkursów i wybrało 275 prac nominowanych w KTR oraz 43 projekty w Innovation.

Wśród nominowanych do Innovation znalazły się m.in. DDB Warszawa (nominowana razem z Arena Media za "Zabawę w chowanego" dla Uniqua, "Najwięksi fani drwala" dla McDonald's i za "Pasuje idealnie" dla Durexa), Gong (razem z GameChanger, Mullenlowe i ING za "Miasto ING w Roblox"), BBDO Warszawa (#MySanctions dla TV3) czy Feeders Agency ("Polska gościna" dla Slowhop).

Czytaj też: Od października Nielsen Media będzie mierzył oglądalność bloków reklamowych DAI

Najwięcej nominacji w tegorocznej odsłonie KTR otrzymały: Papaya Films (34 nominacje), 180heartbeats + Jung v Matt (24 nominacje), VMLY&R (22) oraz DDB Warszawa (16).

Pełne listy nominowanych dostępne są na stronach konkursów: Ktr.org.pl oraz Innovation.sar.org.pl.

Uroczyste wręczenie głównych nagród nastąpi 7 października br. podczas gali w Nowym Teatrze w Warszawie.

Czytaj też: Five Media przeprowadzi kampanię na temat ochrony różnorodności biologicznej

(KAP, 20.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.