Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Google i Allegro wymarzonymi pracodawcami na rynku mediów i reklamy  |  Omnicom Group przejmuje  |  Widownia drugiego sezonu serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Komentator Formuły 1 wraca do Eleven Sports  |  W Canal+ serial dokumentalny o partnerkach znanych sportowców  |  Usługa Viaplay w Prime Video  |  Altavia Kamikaze + K2 zatrudniła trzy osoby  |  Dentsu przewiduje  |  Luxury Care & More będzie promować  |  Alisyn Camerota pożegnała się z CNN  |  "Dziewczyna z igłą" i kręcony w Polsce "Prawdziwy ból" nominowane do Złotych Globów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Już dzisiaj gala Grand Press 2024, na której poznamy Dziennikarza Roku. Transmisja o godz. 20.30 na antenie TVN 24 oraz na facebookowym profilu Fundacji Grand Press. Szczegóły: kliknij tutaj  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Midshare i Saatchi & Saatchi zwycięzcami Innovation 2024

O sukcesie w Marketing Master by SAR zdecydowały wyniki w KTR, Innovation i Effie (fot. materiały prasowe)

Mindshare jest Agencją Mediową Roku, a  Saatchi & Saatchi - Agencją Komunikacyjną Roku w konkursie Innovation 2024. Po raz pierwszy przyznano nagrodę Marketing Master by SAR.

W Innovation 2024 przyznano 13 złotych, 18 srebrnych oraz 14 brązowych nagród.

Tytuł Agencji Mediowej Roku trafił do Mindshare, która otrzymała najwięcej punktów - 33. Kolejne miejsce zajęły ex aequo Spark Foundry i OMD (po 12 pkt.) oraz Starcom (7).

Agencją Komunikacyjną Roku została Saatchi & Saatchi (40 pkt.). Drugie miejsce zajęły 180heartbeats + JUNG v. MATT i Publicis Worldwide Poland (po 30), na trzecim było Dentsu Creative (24).

Nagrodę Reklamodawcy Roku w kategorii Commercial Brand otrzymały Delikatesy Centrum (Eurocash) oraz Gazeta.pl (po 18 pkt.), które wyprzedziły BNP Paribas (16) oraz OLX i Visa Europe Management Services Limited (po 14).

Nagrodę za Innovation of the year otrzymał projekt "Gry sterowane głosem to nowa logopedia" autorstwa Pogaduszki, a w kategorii Charity of the Year nagrodzono kampanię "Żałoba Narodowa", stworzoną przez agencje DDB Warszawa, OMD i K+Group dla Fundacji Zdrowia Psychicznego Słonie na Balkonie.

W kategorii Culture & NGO wyróżniono Fundację K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, obie zdobyły po 20 pkt.

W tegorocznej edycji konkursu wręczono nagrody specjalne Game Changer, które doceniają inicjatywy mające wyjątkowy wpływ na branżę. Firmą Roku została marka Speakleash, a Wydarzeniem Roku ogłoszono Rok Refleksji/Zderzenie z Rzeczywistością.

Podczas gali zorganizowanej w warszawskim Multikinie przedstawiono również zwycięzców pierwszej edycji rankingu Marketing Master by SAR. Brano w nim pod uwagę osiągnięcia marek w trzech konkursach organizowanych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Effie, KTR oraz Innovation. Pierwsze miejsce w kategorii Culture&NGO zajęło Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, a w kategorii Commercial zwyciężyli: Netflix, BNP Paribas, McDonald's, OLX oraz Grupa Maspex.

(KAP, 28.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.