Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP i Polsat ukarane za promowanie swoich imprez sylwestrowych w newsach

W przypadku TVP chodziło o autopromocję "Sylwestra marzeń" w "Wiadomościach" TVP 1 (29 i 31 grudnia 2021 roku) (screen Wiadomosci.tvp.pl)

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ukarała Telewizję Polską i Telewizję Polsat za promowanie własnych imprez sylwestrowych w programach informacyjnych – dowiedział się "Presserwis".

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski stwierdził, że była to emisja ukrytego przekazu handlowego.

Czytaj też: TVP 3 Łódź i Radio Łódź naruszyły zasady prawdy i obiektywizmu. Według REM to "media propagandowe"

W przypadku TVP chodziło o autopromocję "Sylwestra marzeń" w "Wiadomościach" TVP 1 (29 i 31 grudnia 2021 roku). Polsat został natomiast ukarany za autopromocję "Sylwestrowej mocy przebojów" w "Wydarzeniach" 30 grudnia 2021 roku.

Zarówno na TVP, jak i na Polsat KRRiT nałożyła po 35 tys. zł kary. 

Dla porównania, cena najdroższej 30-sekundowej reklamy przy "Wiadomościach" TVP 1 w październiku 2022 roku kosztuje 97,9 tys. zł.

Czytaj też: Związek Cyfrowa Polska za wyłączeniem radia analogowego do 2030 roku

(KOZ, 19.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.