Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef KRRiT chce powiększyć ofertę  |  Przetarg mBanku rozstrzygnięty  |  Czy Zoom TV wznowi "Magię nagości. Polska"?  |  Oglądalność Polsat Hit Festiwalu w Sopocie  |  TVP przeniesie "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Redaktor naczelny "Evo Magazine"  |  Widownia serialu "Matylda"  |  Kiedy ruszy Viasat True Crime?  |  SGL przygotowało założenia i spot  |  TikTok ogranicza wpływy  |  PAP wraca do nagrody  |  Nowy dyrektor Coca-Cola Services Polska  |  StormMedia  |  Kaufland ponownie wybiera  |  Nowa szefowa szwajcarskiego nadawcy SRG  |  David Beckham ambasadorem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Wrzesień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix wersję z reklamami wprowadzi 1 listopada

Reklamy w Netflixie mają zajmować ok. czterech minut na godzinę (fot. Pexels.com)

Netflix na 1 listopada planuje uruchomienie wersji z reklamami. Do tej pory mówiono, że stanie się to jesienią albo w przyszłym roku.

W zeszłym tygodniu szefowie Netflixa i Microsoftu, który ma zajmować się zamieszczaniem w serwisie reklam od strony technologicznej, spotkali się z kontrahentami kupującymi je w Stanach Zjednoczonych. Według "The Wall Street Journal" za zamieszczenie reklamy Netflix chce 65 dol. za 1 tys. widzów. Liczba ta jest znacznie wyższa niż w przypadku większości innych platform streamingowych działających na rynku.

Czytaj też: Ponad 25 mln widzów serialu "Władca Pierścieni" pierwszego dnia na Amazon Prime Video

Netflix planuje sprzedawać 15- i 30-sekundowe spoty, które pojawią się w pre-rollu i w samych programach. Reklamy będą ograniczone do ok. czterech minut na godzinę.

Wersja Netflixa z reklamami będzie kosztować subskrybentów od 7 do 9 dol. (pełna wersja bez reklam kosztuje od 13 do 15 dol.) miesięcznie. Przedsięwzięcie ma pomóc zatrzymać subskrybentów, którzy w tym roku zaczęli odchodzić – po raz pierwszy od dekady.

Czytaj też: Nowy "Press": Lachowski o swojej pierwszej wojnie, a także Gugała, Burzyńska, Klarenbach i ekipa Zełenskiego

(MAC, 05.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.