Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes WP: o 5 proc. wzrośnie rynek reklamy internetowej w 2022 roku

- Najbliższe kwartały mogą być dla nas wyzwaniem. Widzimy, że jest spowolnienie - przyznał Jacek Świderski (fot. materiały prasowe)

Rynek reklamy internetowej urośnie w 2022 roku o 5 proc. – prognozuje Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding SA.

Jacek Świderski podczas konferencji wynikowej ocenił, że w drugim kwartale 2022 roku wydatki na reklamę internetową wzrosły o 6-8 proc., a w trzecim kwartale spodziewa się dodatniej dynamiki poniżej 6 proc.

Świderski: "Nie ma głębokiego kryzysu"

– Najbliższe kwartały mogą być dla nas wyzwaniem. Widzimy, że jest spowolnienie – przyznał Jacek Świderski. – Na pewno nie mamy do czynienia z głębokim kryzysem. Nie obserwujemy jeszcze spadków przychodów – zaznaczył prezes Wirtualna Polska Holding.

Czytaj też: Telewizji Republika ubyło dwóch akcjonariuszy

Jacek Świderski tłumaczył, że spółka Wirtualna Polska Media notowała dotychczas dwucyfrowy wzrost wpływów reklamowych. – W trzecim kwartale wzrost dwucyfrowy będzie trudny w reklamie, na pewno będzie jednocyfrowy – stwierdził, jednocześnie zaznaczając: – Co nie znaczy, że wzrost całej grupy kapitałowej nie będzie dwucyfrowy.

Prezes Wirtualna Polska Holding poinformował, że spółka nie podnosiła w ostatnim czasie cen reklam. Wyjaśnił, że wynikało to z osłabienia rynku reklamowego i niepewności, która "zawisła na nim od pierwszego dnia wybuchu wojny w Ukrainie". – Reklamodawcy stali się ostrożniejsi, więc nie są skłonni, żeby płacić więcej za reklamę, chyba że dostarczymy więcej efektów i na tym się skupiamy – dodał.

Czytaj też: ABW żąda od „Rz” sprostowania informacji o postępowaniu ws. handlarza respiratorami

(KOZ, 24.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.