Promocja ”Polityki” z ”Niezbędnikiem Inteligenta”
13.12.2006, 09:06
Do całości nakładu dzisiejszego wydania tygodnika ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) po raz czwarty w tym roku dołączono ”Niezbędnik Inteligenta”.
Do całości nakładu dzisiejszego wydania tygodnika ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) po raz czwarty w tym roku dołączono ”Niezbędnik Inteligenta”. Na 42 stronach znajdują się m.in. zagadnienia związane z rozwojem teorii ewolucji, odpowiedzi dotyczące granic wolności słowa oraz analiza języka polityki. Wydaniu towarzyszy kampania w telewizji (TVN, TVN 24), radiu (Program III Polskiego Radia, Tok FM). Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Adah Advertising, a zakupem czasu telewizyjnego – dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem ”Polityki” w trzech kwartałach br. wyniosła 169 554 egz. (ZKDP).AW
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










