Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen ze stratą w 2021 roku. Rok wcześniej miała zysk

Firma - kierowana przez Agnieszkę Gosiewską - zwiększyła przychody o 10,6 proc. (fot. materiały prasowe)

Spółka AGB Nielsen Media Research (działa pod marką Nielsen Media) w 2021 roku uzyskała 32,3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 4,2 mln zł straty.

Ze sprawozdania spółki zamieszczonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody ze sprzedaży danych i oprogramowania w porównaniu z 2020 rokiem wzrosły o 10,6 proc.

Przychody krajowe wyniosły 22,6 mln zł (wzrost o 2,7 proc.), a wpływy z zagranicy - 9,7 mln zł (wzrost o 34,8 proc.).

Koszty działalności operacyjnej urosły o 14,9 proc. i sięgnęły 31,9 mln zł. Spółka zapłaciła 4,5 mln zł podatku dochodowego, tj. o 46,6 proc. mniej niż w 2020 roku.

Spółka zakończyła 2021 rok z 4,2 mln zł straty, podczas gdy w 2020 roku miała 16,3 mln zł zysku netto. W 2020 roku doszło do reorganizacji w Grupie Nielsen, która polegała na sprzedaży części działalności zajmującej się badaniami rynku detalicznego. Zysk ze zbycia inwestycji wyniósł wówczas 23,4 mln zł.

Od stycznia 2022 roku panel telemetryczny Nielsena liczy 3,5 tys. gospodarstw domowych, a liczba osób objętych badaniem wzrosła do 9,6 tys.

(KOZ, 01.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.