TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 29, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krajowy Instytut Mediów w 2021 roku kosztował ponad 11 mln zł

Wynagrodzenie dyrektora KIM Mirosława Kalinowskiego wyniosło w raportowanym okresie 300 tys. zł (fot. materiały prasowe)

Krajowy Instytut Mediów w 2021 roku uzyskał 7,2 mln zł przychodów ze sprzedaży i poniósł 11,3 mln zł kosztów działalności operacyjnej.

Krajowy Instytut Mediów został powołany pod koniec 2020 roku przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witolda Kołodziejskiego. Jak wynika ze strony KIM, Instytut rozpoczął działalność 12 marca 2021 roku (wtedy nastąpiło formalne utworzenie jego struktury).

Czytaj też: TVP wciąż milczy w sprawie autora pytań z debaty prezydenckiej w 2020 roku

Z 11,3 mln zł kosztów działalności – jak wynika ze sprawozdania finansowego obejmującego okres od 31 grudnia 2020 do 31 grudnia 2021 roku – usługi obce pochłonęły 7 mln zł, a na wynagrodzenia przeznaczono 3,1 mln zł. Przeciętne zatrudnienie to 14,16 etatów pracowników biurowych i 1,38 ankietera. Wynagrodzenie dyrektora KIM Mirosława Kalinowskiego wyniosło w okresie objętym sprawozdaniem 300 tys. zł. 

KIM płaci 38 tys. zł czynszu miesięcznie za biuro przy ul. Wiktorskiej w Warszawie (ma powierzchnię 475 metrów kwadratowych). 

Instytut dodatkowo poniósł 4,8 mln zł kosztów finansowych (aktualizacja wartości aktywów finansowych) i zakończył 2021 rok z 8,8 mln zł straty.

Krajowy Instytut Mediów prowadzi badanie założycielskie, pomiar słuchalności radia (na jego zlecenie realizuje je firma Alternatywa Polska) i pracuje nad jednoźródłowym badaniem pasywnym badaniem telewizji, radia i internetu.

Czytaj też: Sierakowski i sukces: Baykar przekaże dron Bayraktar TB2 Ukraińcom bezpłatnie

Zgodnie z ustawą budżetową działalność Krajowego Instytutu Mediów w 2022 roku ma pochłonąć 32,9 mln zł.

(KOZ, 29.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.