Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pisowscy propagandyści znaleźli winnych porażki  |  MOL Polska rozpoczyna  |  Media publiczne drenują rynek komercyjny  |  Dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet  |  Najlepiej sprzedające się tygodniki w 2023 roku  |  Reklamy w TVP przy meczach Polaków  |  Streaming i telewizja kablowa zwiększyły udziały  |  "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Warszawski reporter Radia Zet  |  Nowy layout serwisu Polskieradio24.pl  |  Watchdog Polska chce monitorować kampanie samorządowców  |  Kinesso  |  iTaxi nowym klientem  |  That One Agency zdobyła  |  DAZN we Francji zatrudnił byłego dyrektora Canal+  |  Radio Swoboda uznane w Rosji za "organizację niepożądaną"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Minęło pół roku, a Rymanowski nie wysłał pozwu przeciwko Lisowi. Ale nie rezygnuje

Bogdan Rymanowski zapytany, czy wycofuje się z pozwania Lisa, zaprzeczył (fot. Pawel Wodzynski/East News)

Prezenter Polsat News Bogdan Rymanowski nie zamierza wycofać się z pozwania Tomasza Lisa, byłego naczelnego "Newsweek Polska", za okładkę tygodnika, na której został nazwany "siewcą głupoty". Jednak mija już pół roku, a pozwu nie ma.

Bogdan Rymanowski już pod koniec stycznia skierował do Tomasz Lisa, ówczesnego redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek Polska", wezwanie do zaniechania naruszeń dóbr osobistych. Zapowiedział dalsze kroki prawne.

Rymanowski: "Nie wycofałem się"

Do tej pory jednak pozew nie dotarł do Tomasza Lisa.

Czytaj też: Sprawa Lisa: Milczenie, które wiele mówi

– Nie dostałem, ale nie wykluczam, że znajdziemy drogę do sensownej ugody poza sądem – mówi nam Tomasz Lis. 

Z kolei Bogdan Rymanowski zapytany, czy wycofuje się z pozwania Lisa, zaprzeczył.

"Nie, nie wycofałem się. Jesteśmy na etapie przygotowania pozwu wobec p. Lisa" – napisał do nas w odpowiedzi Bogdan Rymanowski.

Czytaj też: Ringier Axel Springer Polska nie radzi sobie z kryzysem wokół sprawy Lisa

Nie wiadomo jednak, dlaczego sprawa trwa tak długo. Dziennikarz Polsat News w wezwaniu przedprocesowym domagał się zaniechania rozpowszechniania treści naruszających jego dobra osobiste. Ponadto żądał przeprosin sporządzonych na piśmie z własnoręcznym podpisem Tomasza Lisa oraz zamieszczenia przeprosin na Twitterze. Żądał także usunięcia wpisu, w którym Tomasz Lis zamieścił okładkę z Rymanowskim oraz wpłaty 30 tys. zł na Helsińską Fundację Praw Człowieka.

Bogdan Rymanowski trafił na okładkę wydania tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) z 5 grudnia. Jego zdjęcie umieszczono obok innych osób publicznych: Edyty Górniak, Jana Pospieszalskiego i Piotra Schramma, którzy kwestionują pandemię i zniechęcają do szczepień.

Czytaj też: Będzie pozew. "Gazeta Polska" porównuje Tuska do Hitlera. "Fabryka łajdactwa"

(BAE, 22.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.