Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania LycopenPRO autorstwa Freundschaft

Kampania wspierana jest sześcioma spotami wideo, emitowanymi online (screen: YouTube/LycopenPRO)

W efekcie wygranego przetargu agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej oraz działania kreatywne dla marki LycopenPRO.

Plany komunikacyjne LycopenPRO zakładają kampanię wideo online, launch strony produktowej, na której można zamówić LycopenPRO, przygotowanie materiałów drukowanych oraz działania w social mediach.

Czytaj też: Katarzyna Lipińska jest senior communication plannerką w Value Media

Dodatkowo, poza samą kampanią, Freundschaft prowadzi działania edukacyjne dla Fundacji Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk. W ramach tych aktywności powstała strona Likopedia.pl, której celem jest promocja wiedzy na temat likopenu i jego prozdrowotnego działania. Kampania edukacyjna wspierana jest sześcioma spotami wideo, emitowanymi online.

LycopenPRO to napój antyoksydacyjny, który chronić ma przed stresem oraz działać w profilaktyce chorób związanych z patologicznym działaniem wolnych rodników, takich jak choroby nowotworowe. Producentem LycopenPRO jest Lycopene Health.

Czytaj też: Kampania lodów Monte Zott wykorzystuje sztuczną inteligencję na ekranach Jet Line

(AMS, 19.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.