Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszył nabór zgłoszeń do 20. edycji Złotych Spinaczy

W tym roku powstała nowa kategoria konkursowa dotycząca projektów tworzonych w celu wsparcia Ukrainy (fot. materiały prasowe)

Do 9 września potrwa nabór zgłoszeń do 20. edycji organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu Złote Spinacze.

Do tegorocznej edycji, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy - do 8 sierpnia, drugi - do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września tego roku.

W ramach konkursu Złote Spinacze przyznane zostaną nagrody w 35 kategoriach. Kampanie i projekty realizowane na terenie Polski mogą zgłaszać zarówno agencje, firmy, jak i osoby prawne, instytucje państwowe i szkoły. W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR na rzecz wsparcia Ukrainy. Mogą to być zarówno działania realizowane samodzielnie lub we współpracy z NGO obejmujące m.in. walkę z dezinformacją, organizację zbiórek czy mobilizację wolontariuszy wspierających uchodźców.

Wzór formularza zgłoszeniowego i regulamin znajdują się na stronie Zlotespinacze.pl.

Dla osób zainteresowanych zgłoszeniami ZFPR organizuje spotkanie, podczas którego przedstawiony zostanie regulamin, formularz zgłoszeniowy, jak i kryteria oceny projektów oraz zasady dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie Zlotespinacze.conrego.com.

Zwycięzców i laureatów 20. edycji Złotych Spinaczy poznamy na gali, która została zaplanowana na 2 grudnia 2022 r.

Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy została w tym roku firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk, a jej przedstawiciele czuwać będą nad poprawnością przebiegu konkursu.

Patronem konkursu jest magazyn "Press".

(KAP, 13.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.