Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pierwszy strajk w mediach od upadku komunizmu?  |  Szefowa redakcji publicystyki Radia 357  |  Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland  |  Dokument "Król Zanzibaru" w Playerze  |  Muzycy w programie Spotify wspierającym wschodzące talenty w Polsce  |  Instytut Książki z nową dyrekcją i planami  |  Pierwsze wydanie specjalne "Świata Wiedzy Extra"  |  Zgłoszenia do nagrody "Ślad" im. bpa Jana Chrapka  |  Do sprzedaży trafił Pomocnik Historyczny "Polityki"  |  Consumer and digital director w Castoramie  |  Spoty dla KPRM  |  Warszawa poszukuje agencji reklamowej  |  Unilever wraca do telewizji z kampanią  |  Warner Bros. Discovery zatrudnia byłego sekretarza prasowego Białego Domu  |  Australijska dziennikarka, która siedziała w więzieniu, nie została dopuszczona przed kamery  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 12, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBC z rekordową oglądalnością Wimbledonu online

Tegoroczny Wimbledon w telewizji miał największą widownię od 2016 roku, online - rekordową (fot. Unsplash.com/Alex Motoc)

Relacje BBC z zakończonego w niedzielę wielkoszlemowego turnieju tenisowego na kortach Wimbledonu pobiły rekord 30,5 mln streamów ustanowiony w 2021 roku. W tym roku na BBC iPlayer i BBC Sport online w sumie odnotowano 53,8 mln oglądających.

Widownia telewizyjna u podstawowego nadawcy turnieju też była okazała. Na BBC One finał Wimbledonu mężczyzn osiągnął 7,5 mln widzów. Mecz był również oglądany na żywo przez 2,6 mln widzów na BBC iPlayer i BBC Sport online. Wygrane przez Novaka Djokovicia spotkanie z Nickiem Kyrgiosem miało 43 proc. udział udziału w brytyjskim rynku telewizyjnym. 

Sobotni finał kobiet, w którym Jelena Rybakina wygrała z Ons Jabeur, w telewizji miał widownię rzędu 3,1 mln. W internecie relacja na żywo doszła do 712 tys.

(MAC, 12.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.