Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba chętnych na stanowiska naczelnych w Polska Press  |  Media publiczne skutecznie postawione w stan likwidacji  |  Producent "Kuchennych rewolucji" ze spadkiem  |  Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  Debaty wracają do radiowej Czwórki  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Zaskakujące: młodzi oglądają telewizję dłużej  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w maju Grupa Agora przed Polska Press. Liderem wśród wydawców – Google

Serwisy Grupy Agora odwiedziło w czerwcu 17,9 mln użytkowników (fot. Piotr Molecki/East News)

Jak wynika z crossmediowego badania Mediapanel, w czerwcu liderem wśród wydawców był niezmiennie Google. Grupa Polska Press spadła o dwie pozycje, wyprzedziły ją Grupa Agora i Grupa OLX.

Serwisy Grupy Google odwiedziło w czerwcu 28,86 mln użytkowników. Dalsze miejsca w pierwszej dziesiątce zajęły: Grupa YouTube – 26,68 mln, Facebook.com – 22,63 mln, Grupa Allegro – 22,46 mln, Grupa Wirtualna Polska – 21,99 mln, Grupa Ringier Axel Springer Polska – 21,51 mln, Grupa Polsat-Interia – 20,4 mln, Grupa Agora – 17,9 mln, Grupa OLX – 17,68 mln i Grupa Polska Press – 17,56 mln.

Czytaj też: RASP wydał oświadczenie w sprawie "Newsweeka". Chce pozwać Holzera

W rankingu domen w czerwcu liderem była strona Google.com, która miała 27,88 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Facebook.com – 22,63 mln, Youtube.com – 22,3 mln, Allegro.pl – 17,87 mln, Wp.pl – 17,44 mln, Onet.pl – 16,98 mln, Interia.pl – 15,22 mln, Wikipedia.org – 13,41 mln, O2.pl – 12,23 mln i Gazeta.pl – 13,04 mln.

Najwięcej czasu w czerwcu polscy internauci spędzili na stronie Youtube.com – 6 godz. 40 min. Kolejne były: Facebook.com – 4 godz. 6 min, Google.com – 1 godz. 52 min, Wp.pl – 1 godz. 47 min, Onet.pl – 1 godz. 38 min i Allegro – 1 godz. 4 min.

W zestawieniu audytowanych aplikacji na pierwszym miejscu znalazła się aplikacja Allegro, z której korzystało 11,25 mln internautów. Kolejne były: Jakdojade – 2,84 mln, WP Poczta – 1,74 mln, Nowa Poczta Interia – 1,18 mln, Player – 1,12 mln, Poczta O2 – 0,97 mln, Poczta Onet – 0,74 mln, OpenFM mobile – 0,71 mln, TVP Sport – 0,66 mln, TVP VoD – 0,49 mln. 

W czerwcu liczba internautów wyniosła 29,7 mln. Średnio dziennie korzystało z tego medium 25,4 mln osób.

Czytaj też: Nowy „Press": Lichnerowicz i Górniak o wojnie, która nie jest kobietą, a także Lis, Grzędziński, Gebert oraz Jeleniewska z TikToka

(BAE, 09.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.