Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Gadecka jako associate creative director w Dziadku do orzechów

Anna Gadecka doświadczenie zdobywała w Belgii, Francji i Wielkiej Brytanii (fot. materiały prasowe)

Do działu kreacji agencji Dziadek do orzechów dołączyła Anna Gadecka. Objęła stanowisko associate creative director.

Gadecka ostatnio była związana z agencją 180heartbeats + Jung von Matt, gdzie była senior copywriter. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w czterech różnych krajach: w Polsce (Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett i Saatchi & Saatchi IS), we Francji (Fred & Farid Paris), w Wielkiej Brytanii (Y&R London i CP+B London) i w Belgii (DDB Bruksela). Pracowała dla takich marek, jak Heineken, P&G, Audi, L'Oréal (Cacharel), McVities, BBC, Royal Society of Blind Children.

Czytaj też: MullenLowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Zdobyła kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, w tym jedyne jak dotąd dla Polski złoto w konkursie Young Guns Awards za projekt "Mapy Bonux".

(AMS, 10.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.