Temat: public relations

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe Group zatrudnia Magdalenę Łukasiuk jako szefową PR

Magdalena Łukasiuk jest jedną z inicjatorek raportu #PoStronieKobiet (fot. materiały prasowe)

Magdalena Łukasiuk, jako head of PR, dołączyła do MullenLowe Group. Powierzono jej zadanie stworzenia zespołu i oferty PR grupy, która dotąd w tym zakresie korzystała z usług partnerów zewnętrznych.

Magdalena Łukasiuk dołącza do ponad 100-osobowej grupy, by wesprzeć jej marki i ekspertów, ale także pracować nad rozwiązaniami PR, które będą zintegrowaną częścią oferty dla klientów. Propozycje dla marek mają obejmować tradycyjne media, platformy internetowe, blogerów, influencerów i ambasadorów.

Czytaj też: Polska Izba Żywności Ekologicznej startuje z kampanią edukacyjną

Łukasiuk wcześniej odpowiadała za działania wizerunkowe agencji 180heartbeats +Jung v Matt i wsparcie PR takich jej klientów, jak: Google i YouTube, innogy/E.ON, Betclic, Husqvarna, BNP Paribas, Red Bull Mobile, Pizza Hut. Pomagała przy projektach: "Niezniszczalna tęcza" dla Ben&Jerry’s, "A co gdyby?" dla  OLX, "Helping Whopper" dla  Burger King czy "Jestem kobietą" dla  Yes.

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw i mediowa MediaHub  mają na koncie serię wygranych biznesowych: MullenLowe pozyskała ostatnio nowe projekty, m.in. Jameson (Wyborowa Pernod Ricard), Maybelline New York (L’Oréal Polska), a MediaHub – Kross, Columbus Energy i Squla.

Czytaj też: Lenovo i AMS z pierwszą zintegrowaną ekologiczną kampanią OOH w Polsce

(AMS, 09.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.