Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Opóźnia się start Voice House Club. "Skupiamy się na poszerzeniu portfolio"

Na tym etapie w Voice House Club jedynym inwestorem jest spółka Kuźniar Media (screen Youtube.com/Kuźniar Media)

Start płatnej strefy subskrypcyjnej Voice House, która będzie oferowana pod nazwą Voice House Club, opóźnia się. "Naszym największym wyzwaniem w tej chwili jest pricing. Szukamy dobrego rozwiązania" – mówi Jarosław Kuźniar, twórca Voice House.

Według zapowiedzi Voice House Club miał ruszyć w pierwszym kwartale 2022 roku. Jednak termin startu został przełożony.

Poszerzenie portfolio

Choć nowa data nie jest znana, testowana jest już aplikacja z systemem car play do słuchania w podróży albo w smartwatchu.

Czytaj też: Oto 5 inicjatyw mediowych, które warto wesprzeć w 2022 roku

– Naszym największym wyzwaniem w tej chwili jest pricing. Szukamy dobrego rozwiązania. Na polskim rynku benchmarki nie są odpowiednie dla naszej usługi, szukamy szerzej – mówi Jarosław Kuźniar, założyciel Voice House.

Na tym etapie w Voice House Club jedynym inwestorem jest spółka Kuźniar Media, ale właściciel nie wyklucza dodatkowego finansowania dla szybszego wzrostu platformy. 

Voice House skupia się obecnie na poszerzeniu portfolio nie tylko o własne produkcje, ale też wyselekcjonowane treści innych producentów podcastów, także z zagranicy.

"Każda audycja to szansa"

– Do tego, jak sama nazwa wskazuje, Club to klub spotkań offline wokół treści. Tu też potrzebujemy chwili, żeby zaplanować model dostępu dla wyselekcjonowanych grup słuchaczy. W założeniu każda audycja to szansa na inny networking – zaznacza Kuźniar.

Czytaj też: Jak zachwyciły nas w telewizji tłumaczki języka migowego. „Można się zakochać”

Voice House to platforma podcastowa, która ruszyła jesienią 2020 roku. Oferuje autorom i markom obecność na Voicehouse.co i platformach streamingowych. Poza współpracą z markami produkuje też autorskie, dostępne bezpłatnie formaty, np. "Jarosław Kuźniar Podcast", "English Pro" Olgi Pietrykiewicz i "Ekonomicznie" z udziałem Rafała Hirscha.

(BAE, 04.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.