Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN zawiesza współpracę z Leroy Merlin. Bo sieć handlowa wspiera Rosję

Wcześniej współpracę z Leroy Merlin zakończył Kanał Sportowy (fot. Piotr Molęcki/East News)

Biuro reklamy TVN Media i polski oddział Leroy Merlin zawiesiły współpracę, a emisja "Weekendowej metamorfozy" w HGTV została przesunięta - dowiedział się Press.pl. Powód: wspieranie przez centralę Leroy Merlin rosyjskiej gospodarki.

Sieć Leroy Merlin - ale także Auchan i Decathlon - należy do jednej z najbogatszych francuskich rodzin, na czele której stoi Gerard Mulliez. Choć setki globalnych firm wycofały się z Rosji w proteście przeciwko wojnie, francuski koncern zdecydował o pozostaniu na rosyjskim rynku. Co więcej: Leroy Merlin poinformował, że ma w planach nowe inwestycje w Rosji. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką w Polsce, pojawiły się wezwania do bojkotu sklepów, a internet zalała fala gorzkich memów z logotypem Leroy Merlin.

TVN o Leroy Merlin: Zdecydowaliśmy wspólnie o zawieszeniu współpracy

"Biuro reklamy TVN Media blisko współpracuje z polskim oddziałem Leroy Merlin, który jest naszym wieloletnim partnerem, aby wypracować rozwiązanie dla obecnej sytuacji w kontekście globalnej decyzji marki. Na ten moment zdecydowaliśmy wspólnie o zawieszeniu współpracy przy programach sponsorowanych i przesunięciu emisji wyprodukowanych już odcinków" - tłumaczy biuro prasowe TVN Grupa Discovery.

Czytaj też: Szefowie chwalą dziennikarzy bojkotujących konferencję Konfederacji

Leroy Merlin sponsorował nadawany w HGTV program "Weekendowa metamorfoza", prowadzony przez Krzysztofa Mirucia (jest jednocześnie ambasadorem Leroy Merlin).

Wcześniej współpracę z Leroy Merlin zakończył Kanał Sportowy. 

(MNIE, KOZ, 18.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.