Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leroy Merlin partnerem Kanału Sportowego – współpraca potrwa aż do mundialu

Współpraca Leroy Merlin z Kanałem Sportowym potrwa cały rok, począwszy od końca stycznia (fot. materiały sportowe)

Sieć sklepów budowlano-remontowych Leroy Merlin i Kanał Sportowy rozpoczynają całoroczną współpracę. Wspólne działania zaczną się pod koniec stycznia i potrwają cały bieżący rok, aż do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze (21 listopada - 18 grudnia).

W ramach współpracy z Kanałem Sportowym Leroy Merlin będzie obecna we flagowych programach dotyczących piłki nożnej, w tym dotyczących reprezentacji. A także w Hejt Parkach, czyli popularnym formacie, w ramach którego widzowie mogą w trakcie rozmowy z zaproszonym gościem zadzwonić do studia i zadawać mu pytania.

Czytaj też: Nowy odcinek "Dziennikarskiego Zera" o "Słowiku" pobił rekord polubień na Kanale Sportowym

W ten sposób Leroy Merlin chce informować o nowościach w swojej ofercie oraz specjalnych okazjach tylko dla widzów Kanału -  w planach jest wiele aktywacji dedykowanych odbiorcom Kanału.

Kanał Sportowy ma 728 tysięcy subskrybentów, ponad 3 mln unikalnych użytkowników miesięcznie i zanotował 23 mln wyświetleń w grudniu 2021 roku.

Czytaj też: Dobrze weszło. Rzecz o Kanale Sportowym, którego krytykować nikt nie chce

Obecnie w Polsce znajduje się 75 sklepów wielkopowierzchniowych Leroy Merlin w 50 miastach.

(AMS, 24.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.