Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oferta biur reklamy dla świadomych marketerów. Dodatek "Press" do pobrania

Obszerna sekcja specjalna w nowym numerze magazynu "Press" zawiera informacje o biurach reklamy największych polskich mediów. Polecamy

W tym roku wartość rynku reklamowego w Polsce wyniesie według GroupM 13,26 mld zł, o 750 mln zł więcej, niż w roku 2021. Biura reklamy największych mediów walczą o udział w tym wzroście, oferując klientom coraz więcej nowych rozwiązań umożliwiających personalizację komunikacji i dokładne monitorowanie jej efektywności.

Po spadku wydatków reklamowych w 2020 roku rynek oswoił pandemię koronawirusa i znów się dynamicznie rozwija. Dotyczy to zwłaszcza internetu, w tym komunikacji w mediach społecznościowych i poprzez urządzenia mobilne. Ten trend utrzymuje się od dłuższego czasu i jest odpowiedzią na zachowania użytkowników sieci. Jego przykładem może być wyprzedanie przez TikTok niemal wszystkich formatów rezerwacyjnych w czwartym kwartale 2021 roku – marketerzy podążyli za internautami, których już miliard globalnie korzysta z tej platformy.

Stosunkowo nowym trendem zaś jest uwzględnianie w komunikacji starszych odbiorców, których potencjał konsumencki do tej pory pozostawał niemal niezauważony.

Jak na trendy rynkowe odpowiadają biura reklamy mediów? Nie tylko tradycyjnie - bo pracują też nad innowacjami. Dla wydawców i nadawców kluczowe pozostaje zapewnienie odbiorcom jak najwyższej jakości treści. I uwzględnianie w nich wszystkich grup docelowych. Jednocześnie cyfryzacja niemal wszystkich sfer życia wymaga nie tylko rozwoju oferty dostępnej online, ale też przedstawienia nowych formatów reklamy, metod jej planowania i narzędzi do mierzenia skuteczności komunikacji.

O tym, w jakim stopniu czołowe polskie media uczestniczyły we wzroście rynku reklamowego w roku 2021, co oferują marketerom dzisiaj i w jakim stopniu wpływają na rynek, kreując nowe rozwiązania, przeczytać można w najnowszym wydaniu magazynu "Press", w obszernej sekcji specjalnej "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów". Prezentacje tych biur, analiza rynku autorstwa Izabeli Albrychiewicz, prezeski GroupM Poland i cluster lead w CEE oraz prognozy jego zmian, przygotowane przez przedstawicielki innych domów mediowych, pozwalają spojrzeć na ten rynek z szerokiej perspektywy. Partnerem publikacji jest TikTok.
Zapraszamy do lektury - tutaj można pobrać wydawnictwo zatytułowane "Biura Reklamy Największych Polskich Mediów".

(RD, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.