Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Stanowski zamyka Weszło FM, ale przygotowuje drukowany magazyn

Krzysztof Stanowski prowadzi magazyn o piłce nożnej "Stan futbolu" pokazywany na antenie TVP Sport (screen Youtube.com/Weszło TV)

Wraz z końcem lutego przestanie działać internetowe radio sportowe Weszło FM. Jego właściciel Krzysztof Stanowski musiał do niego dokładać z innych biznesów. Według ustaleń "Presserwisu" szef stacji zajmie się teraz przygotowywaniem magazynu drukowanego.

O tym, że Weszło FM przestanie nadawać, Krzysztof Stanowski poinformował wczoraj na Twitterze, krótko po tym, jak o zamknięcie internetowej stacji zapytał go "Presserwis". Nie ukrywał, że to prawda, ale nie chciał tego komentować.

Weszło FM nieopłacalne

W oświadczeniu zamieszczonym w internecie tłumaczy, że głównym powodem zamknięcia Weszło FM jest fakt, że radio nigdy nie stało się samowystarczalne pod względem finansowym i musiał pokrywać koszty jego działalności przychodami z innych spółek – WeszloCOM i WeszloTV. "Skoro przez cztery lata nie doszliśmy do momentu, w którym będziemy chociaż na zero, to uznałem, że nie będę dosypywał pieniędzy w nieskończoność” – napisał Stanowski. I dodał: "Musimy skupić się na tym co działa, zamiast podtrzymywać to, co nie działa".

Czytaj też: Nowy odcinek "Dziennikarskiego Zera" o "Słowiku" pobił rekord polubień na Kanale Sportowym

Podał, że o ile spółki WeszloCOM i WeszloTV przyniosły w 2021 roku zyski, to WeszloFM zamknęło kolejny rok stratą. WeszloCOM miało 3,71 mln zł przychodów i 3,25 mln zł kosztów, WeszloTV - 0,55 mln zł przychodów i 0,34 mln zł kosztów, a WeszloFM - 0,17 mln przychodów i 0,3 mln kosztów.

Jako drugi powód zamknięcia radia podaje konflikt interesów z rozwijającym się Kanałem Sportowym. "Nie ma co ukrywać, że oba te projekty, w które byłem/jestem zaangażowany, wchodzą sobie w drogę” – napisał Stanowski. Część redakcji radia i zespołu technicznego ma przejść do KS.

Stanowski nie zamierza rezygnować z działalności audio – będzie regularnie tworzyć podcasty.

W przygotowaniu magazyn drukowany

Według ustaleń "Presserwsiu" dotychczasowy redaktor naczelny Weszło FM Kamil Gapiński ma zostać szefem drukowanego magazynu, tworzonego na wzór magazynu "Orły", który redakcja Weszło przygotowała m.in. przy okazji Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Wtedy sponsorem strategicznym pisma były PKN Orlen i Polski Komitet Olimpijski.

Internetowe radio sportowe Weszło FM ruszyło w lutym 2018 roku. Nadaje od 7 rano przez kilkanaście godzin dziennie. Są w nim programy o polskich klubach piłkarskich, relacje z najważniejszych meczów w Polsce i Europie, a także programy o innych dyscyplinach sportowych.

Czytaj też: Dobrze weszło. Rzecz o Kanale Sportowym, którego krytykować nikt nie chce

Krzysztof Stanowski jest szefem Grupy Weszło, w skład której oprócz serwisu Weszlo.com wchodzą Weszło TV, biuro podróży Weszło Travel organizujące wyjazdy na mecze piłkarskie i drużyna piłkarska KTS Weszło. Stanowski jest też współudziałowcem i współzałożycielem Kanału Sportowego prowadzonego na YouTube wraz z Michałem Polem, Mateuszem Borkiem i Tomaszem Smokowskim. W ub.r. prowadząca go spółka miała 10 mln zł przychodu.

(BAE, 03.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.