Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Styczeń 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krakowska Radiofonia za niecały miesiąc zakończy nadawanie

Koncesja rozgłośni obowiązuje do 19 lutego (screen Radiofoniakrakow.pl)

Studencka Radiofonia z Krakowa, współpracująca z Grupą RMF, zakończy nadawanie 19 lutego - ustalił "Presserwis". Tak zdecydowali rektorzy krakowskich uczelni.

19 lutego 2022 roku wygasa koncesja Radiofonii. Co prawda Fundacja Krakowskiego Akademickiego Radia Żak, nadawca rozgłośni, rok przed jej wygaśnięciem - czyli 19 lutego 2021 roku - złożyła w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wniosek o jej przedłużenie, ale ma on zostać wycofany.

- Rektorzy uznali, że nie chcą kontynuować działalności fundacji - mówi Andrzej Mielimonka, członek zarządu fundacji i prezes spółki Multimedia z Grupy RMF.

W zeszłym tygodniu rada fundacji, którą tworzą rektorzy 12 krakowskich uczelni wyższych, podjęła uchwałę o zobowiązaniu zarządu do wycofania wniosku o rekoncesję. 

Grupa RMF jest od 2013 roku partnerem fundacji. - Dzięki nam został spłacony jej dług, około 600 tysięcy złotych - podaje Andrzej Mielimonka. Osoby z Radiofonii miały również szansę na pracę w RMF FM, tak było np. z Mateuszem Opyrchałem, który jest dziś prezenterem RMF FM. - Wszystkie osoby pracujące w Radiofonii dostały propozycję przejścia do naszych spółek. Nikogo nie zostawimy - deklaruje Mielimonka.

Fundacja w 2013 roku chciała przekształcić Radiofonię w RMF City FM, ale nie zgodziła się na to KRRiT. Krajowa Rada prowadziła również postępowanie dot. cofnięcia koncesji, które zostało umorzone. Według regulatora stacja nie wypełniała wymogów koncesji.

W drugiej połowie 2021 roku Radiofonia miała w Krakowie 0,2 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track).

(KOZ, 30.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.