TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 06, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik Zwierciadło nowym liderem w sprzedaży luksusowych magazynów dla kobiet

Miesięcznik Zwierciadło został liderem w sprzedaży luksusowych magazynów dla kobiet

Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - Audyt ZKDP wynika, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 113 099 egzemplarzy, uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych we wrześniu 2021 r., wyprzedzając tym samym „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który odnotował wynik 107 437  egzemplarzy, oraz „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 56 455 egzemplarzy. 

W okresie IX 2021/IX 2020 „ Zwierciadło” osiągnęło znaczny wzrost w dynamice sprzedaży ogółem (+25 %), w przeciwieństwie do innych magazynów: „Twój Styl” (-13%), „Wysokie Obcasy Extra” (-21%).

Press
Press
Press

„Cieszymy się z osiągniętego wyniku. Sukces ten to efekt wieloletniej pracy całego zespołu wydawnictwa oraz wyraz uznania naszych Czytelniczek i Czytelników. Zwierciadło łączy najlepsze dziennikarstwo z nowoczesną psychologią. Zawiera inspirujące informacje z dziedziny kultury, sztuki oraz prezentuje najnowsze trendy dotyczące mody i urody. Wierzymy, że dzięki temu unikalnemu charakterowi odniesiemy kolejne zwycięstwa. Wszystkim naszym Partnerom biznesowym dziękujemy za dotychczasowe zaufanie, a tych jeszcze niezdecydowanych zapraszamy do współpracy.”  – komentuje Adam Popielski - prezes Wydawnictwa Zwierciadło.

W minionym roku Wydawnictwo skutecznie poradziło sobie na konkurencyjnym rynku prasy kobiecej.  Poza dobrymi wynikami w sprzedaży egzemplarzowej w październiku  portal zwierciadlo.pl uzyskał  najwyższą w swojej historii liczbę ponad 4 mln odsłon, a   fanpage Zwierciadła osiągnął blisko 180 tys. polubień.

Spójne i zintegrowane działania w kanale prasowym, internetowym w portalu oraz social mediach są zdaniem wydawcy kluczem do sukcesu.

„Wiemy, że rynek na którym działamy nie należy do łatwych. Nie koncentrujemy się na trudnościach ale na tym jak najlepiej wykorzystać nasze mocne strony i szanse  które wciąż dostrzegamy i wykorzystujemy. Pokonanie Twojego Stylu jest tego najlepszym dowodem.” - dodaje Adam Popielski.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych od września br. wydawca poszerzył ofertę o produkcję podcastów audio i videocastów. Ich realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360°, łączącej wszystkie kanały komunikacji marketingowej. Obejmuje działania promocyjne przy zastosowaniu nowoczesnych technologii w odbiorze treści digitalowych.

Celem na najbliższe miesiące jest rozwój atrakcyjnych dla czytelników i partnerów biznesowych treści multimedialnych przy jeszcze większym wykorzystaniu social mediów.

Styczniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” w sprzedaży już od 2 grudnia w wyjątkowej cenie 5,00 zł (mutacja podstawowa). Bohaterką okładki jest Adele. Numer  dostępny z kalendarzykiem na 2022 rok, kosmetykami Vianek i Biolaven lub książką.

Wydawnictwo Zwierciadło  skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło”,  miesięcznik „Sens”, portal oraz wydawnictwo książkowe.

Press
Press

(06.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.