Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PGE startuje z kampanią „Prowadzimy w zielonej zmianie”

Na potrzeby kampanii PGE powstało sześć spotów reklamowych (fot. materiały prasowe)

Aktualnej strategii marki PGE - opartej na haśle „Prowadzimy w zielonej zmianie” - towarzyszy nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa. W reklamach głos zabierają zwierzęta, których gatunki występują w Polsce.

W ramach kampanii powstały cztery różne spoty wizerunkowe, w których zwierzęta rozmawiają o farmach wiatrowych, fotowoltaicznych i offshore. A także dwa spoty produktowe, w których zwierzęta rozmawiają o e-usługach.

Spoty wizerunkowe będą emitowane  w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat News, TVP VOD, Polsat Box, YouTube, pakietach kontekstowych wideo, a także na ekranach przy kasach PKP IC (132 ekrany w całej Polsce).

Po dwóch tygodniach kampanii wizerunkowej PGE SA, od 15 października wystartuje kampania sprzedażowa PGE Obrót, która potrwa do 14 listopada. Będzie emitowana w TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, Polsat News, TVP VOD, Polsat Box, YouTube, pakietach kontekstowych video. Zaplanowano także emisję banerowych reklam w serwisach i mediach społecznościowych, a także ekspozycje reklam całostronicowych w tytułach prasowych.

Produkcję i postprodukcję spotów powierzono studiu Orka. Ich reżyserem jest Maciej Kozłowski. W spotach wykorzystane zostały ujęcia farmy wiatrowej Skoczykłody oraz farmy fotowoltaicznej Góra Żar - należących do PGE.

Publicis Worldwide Polska przygotowała strategię komunikacji, identyfikację wizualną i format kreatywny. Działania PR prowadzone są przez agencję Publicis Consultants.

(AMS, 01.10.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.