Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Electrolux partnerem 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Partnerstwo Elektroluksu z Festiwalem jest kolejną odsłoną globalnej kampanii marki „Pierz, susz, noś dłużej" (fot. materiały prasowe)

Electrolux dołącza do grona partnerów 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Partnerstwo z Festiwalem jest kolejną odsłoną globalnej kampanii marki „Pierz, susz, noś dłużej” promującej modę cyrkularną. W ramach współpracy Electrolux zachęca gości do wyboru kreacji na czerwony dywan, z myślą o środowisku. Marka chce ponadto przybliżyć fanom kina idee cyrkularności i nadawania ubraniom drugiego życia – obok Teatru Muzycznego powstała specjalna strefa „Noś dłużej”.

Electrolux objął także patronatem pozakonkursową sekcję „Czysta Klasyka”, projekcje zrekonstruowanych cyfrowo wybitnych dzieł polskiej kinematografii.
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni trwa od 20 do 25 września.

(AMS, 21.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.