Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stokrotka z kampanią promocyjną z Harrym Potterem

Akcja promocyjna sieci handlowej Stokrotka potrwa do 13.10.2021 (screen Stokrotka.pl)

Sieć sklepów Stokrotka uruchomiła kampanię promocyjną, której bohaterem jest Harry Potter, czarodziej z książek dla dzieci autorstwa J.K. Rowling.

Akcja "Magia czeka na Ciebie" potrwa do 13 października. Stokrotka zaplanowała działania komunikacyjne w punktach sprzedaży i gazetkach promocyjnych.

Za każde wydane 50 zł klienci otrzymują punkty, które mogą zamienić na produkty związane z uniwersum stworzonym przez pisarkę, takie jak kubki z herbami domów szkoły magii. Stokrotka oferuje również m.in. notatniki i plecaki Harry Potter w normalnej sprzedaży. Ponadto można wygrać jedną z sześciu wycieczek do Londynu - aby jednak ubiegać się o główną nagrodę, potrzebna jest rejestracja na stronie internetowej sieci.

Ubrania i przedmioty z Harrym Potterem pojawiły się w tym roku również w sklepach Pepco i H&M. Według szacunkowych wyliczeń łączny przychód z różnych mediów i towarów związanych ze Światem Czarodziejów wyniósł około 33 mld dol., z czego ok. 9 mld pochodzi ze sprzedaży brandowanych produktów. Dane te pochodzącą z ogólnodostępnych informacji, które opublikowało Warner Bros, firma, do której należą prawa do marki. Następny film z Uniwersum Czarodziejów ma trafić do kin w przyszłym roku.

(KAP, 24.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.