Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PIP wybierze agencję do przeprowadzenia kampanii dla kierowców

Oferty można składać do 9 sierpnia (fot. Pixabay.com)

Państwowa Inspekcja Pracy rozpisała przetarg na przeprowadzenie kampanii edukacyjnej „Czas pracy kierowców a wypadki drogowe”.

Działania reklamowe mają być prowadzone w internecie. Zadaniem wybranej agencji będzie opracowanie strategii i mediaplanu, a także przygotowanie do emisji banerów i artykułów sponsorowanych. Agencja będzie odpowiadać również za monitorowanie działań w internecie oraz za podsumowanie efektywności kampanii i przedstawienie wyników w postaci raportu.

Należy wpłacić 700 zł wadium. Oferty można składać do 9 sierpnia.

(IKO, 02.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.