Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć agencji walczy o budżet reklamowy Polsatu. Postępowanie na wczesnym etapie

Obecnie za obsługę Grupy Polsat Plus, w tym Telewizji Polsat, odpowiada Grupa Freundschaft (fot. Albert Zawada/PAP)

Telewizja Polsat wybiera agencję reklamową w konkursie – ustalił "Presserwis".

Konkurs dotyczy kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej (ATL, BTL, digital). Z informacji "Presserwisu" wynika, że postępowanie jest na wczesnym etapie, a zaproszenie do niego trafiło do sześciu agencji.

Czytaj też: TVP 2 rozważa emisję "Rodzinki.pl" w poniedziałki po "M jak miłość"

Agnieszka Kozak, zastępczyni dyrektorki marketingu Telewizji Polsat, potwierdza, że konkurs wystartował, ale nie podaje żadnych szczegółów postępowania. Zwycięzca ma być wyłoniony w połowie września.

Obecnie za obsługę Grupy Polsat Plus (Plus Plus, Plus na kartę, Plush, Telewizja Polsat, Polsat Box) w zakresie ATL, BTL, digital odpowiada Grupa Freundschaft. Jest to jej wieloletni klient, agencja pracuje dla niego od 2014 roku.

Czytaj też: Syn prezydenta Nawrockiego dostał program w telewizji wPolsce24. W debiucie Filip Chajzer

(AMS, 05.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.