Sześć agencji walczy o budżet reklamowy Polsatu. Postępowanie na wczesnym etapie
Obecnie za obsługę Grupy Polsat Plus, w tym Telewizji Polsat, odpowiada Grupa Freundschaft (fot. Albert Zawada/PAP)
Telewizja Polsat wybiera agencję reklamową w konkursie – ustalił "Presserwis".
Konkurs dotyczy kompleksowej obsługi strategiczno-kreatywnej (ATL, BTL, digital). Z informacji "Presserwisu" wynika, że postępowanie jest na wczesnym etapie, a zaproszenie do niego trafiło do sześciu agencji.
Czytaj też: TVP 2 rozważa emisję "Rodzinki.pl" w poniedziałki po "M jak miłość"
Agnieszka Kozak, zastępczyni dyrektorki marketingu Telewizji Polsat, potwierdza, że konkurs wystartował, ale nie podaje żadnych szczegółów postępowania. Zwycięzca ma być wyłoniony w połowie września.
Obecnie za obsługę Grupy Polsat Plus (Plus Plus, Plus na kartę, Plush, Telewizja Polsat, Polsat Box) w zakresie ATL, BTL, digital odpowiada Grupa Freundschaft. Jest to jej wieloletni klient, agencja pracuje dla niego od 2014 roku.
Czytaj też: Syn prezydenta Nawrockiego dostał program w telewizji wPolsce24. W debiucie Filip Chajzer
(AMS, 05.08.2025)










