O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pytanie na śniadanie" przed "Dzień dobry TVN", ale nie w grupie komercyjnej

"Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio 463 tys. widzów (screen Pytanienasniadanie.tvp.pl)

W pierwszym półroczu 2021 roku "Pytanie na śniadanie" oglądało w TVP 2 średnio o 50 tys. widzów więcej niż konkurencyjne "Dzień dobry TVN". Program TVN osiąga jednak lepsze wyniki od śniadaniówki TVP 2 w grupie komercyjnej, powiększając przewagę nad konkurencją.

"Pytanie na śniadanie", nadawane od 7.30 do 11.15, gromadziło w telewizyjnej Dwójce średnio 463 tys. widzów - 10 tys. mniej niż w pierwszym półroczu 2020 roku. Wzrósł za to udział TVP 2 w rynku w tym paśmie w grupie ogólnej - rok do roku z 8,26 proc. do 8,9 proc.

"Dzień dobry TVN", emitowane między 8 a 11.30, śledziło średnio 413 tys. widzów - o 27 tys. mniej niż przed rokiem. W grupie ogólnej udział TVN zmniejszył się z 7,9 proc. do 7,71 proc.

Natomiast w grupie komercyjnej TVN, pokazując poranny program, zwiększył udział z 10,61 proc. do 11,04 proc., podczas gdy TVP 2 zmniejszył - z 9,41 proc. do 8,09 proc.

Z kolei "Nowy dzień" Polsat News przyciągał do Polsatu w godz. 6.00-8.40 średnio 297 tys. widzów, tj. o 20 tys. mniej niż rok wcześniej. Polsat w grupie ogólnej miał wtedy 10,88 proc. udziału w rynku (wzrost z 10,26 proc.), a w komercyjnej - 12,54 proc. (spadek z 13,53 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 08.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.