Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ruch przestanie dostarczać prasę. "Budka podtrzymał decyzję"  |  Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 05, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Danuta Breguła pokieruje strategią biznesową i subskrypcyjną Newonce.media

"Newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach" - skomentowała Danuta Breguła (fot. fot. Oskar Szdzuij)

Danuta Breguła, do niedawna odpowiedzialna za strategię subskrypcyjną "Gazety Wyborczej", dołączyła do zespołu Newonce.media. Pokieruje strategią biznesową i subskrypcyjną.

Danuta Breguła objęła nowo utworzone stanowisko business development and membership strategy directora. Jej najważniejszym zadaniem jest zaplanowanie rozwoju biznesu cyfrowego Newonce.media, którego ważną częścią będzie wprowadzany przez firmę jesienią paywall. Oferta subskrypcyjna marki komunikowana będzie pod nazwą Newonce.club.

Newonce za paywallem chce zamknąć treści premium: artykuły nienewsowe, podcasty (ich słuchalność przekroczyła 1 mln odtworzeń miesięcznie) oraz wideo - w łączącej serwis Newonce.net i internetowe Newonce.radio platformie Newonce (do tej pory konta założyło ponad 30 tys. użytkowników) i w Newonce.sport.

"Newonce to imponujący i absolutnie najświeższy projekt w polskich mediach w ostatnich latach" - stwierdziła Danuta Breguła, cytowana w komunikacie prasowym. "Do dołączenia przekonały mnie elektryzująca marka, niezwykle ambitny plan zespołu, multimedialność oraz solidna wartość oferty programowej i produktowej, która rośnie z dnia na dzień w niespotykanym tempie" - wyliczała Breguła.

"Danuta stoi za największym jak dotąd sukcesem subskrypcyjnym w polskich mediach, więc fakt, że do nas dołącza, traktujemy jako ogromną szansę, fantastyczne wyróżnienie oraz potwierdzenie wartości, którą chcemy zaproponować naszym odbiorcom" - skomentował Michał Michalski, CEO Newonce.media.

W skład rozbudowywanego zespołu kierowanego przez Danutę Bregułę wchodzą również Maciej Orłowski (product owner), Adrian Lewtak (lead product analyst, również dołączył w lipcu), Przemysław Krawczyk (project manager) i Michał Michalski (CEO).

Danuta Breguła do końca maja pracowała w Agorze, z którą związana była od 2009 roku, a z zespołem "Gazety Wyborczej" - od 2014 roku. Była w ścisłym gronie osób odpowiedzialnych za wprowadzenie limitowanego darmowego dostępu do treści "Gazety Wyborczej" i jej oferty płatnej prenumeraty cyfrowej. Zajmowała się subskrypcjami Wyborcza.pl, w ostatnim roku jako dyrektorka strategii subskrypcyjnej.

Grupa Newonce wydaje też drukowany półrocznik "Newonce.paper" i prowadzi stacjonarny Newonce.bar w centrum Warszawy.

(KOZ, 05.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.