Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogilvy zdobyła brązowego Lwa w Cannes, Juice i McCann są na short liście

Kampania Ogilvy Polska i Lego Polska nawiązuje do problemów związanych z ochroną środowiska (fot. materiały prasowe)

Ogilvy Polska i Lego Polska zdobyły brązowego Lwa podczas trwającego festiwalu Cannes Lions. Doceniono ich projekt "Zielone instrukcje". Dwie inne prace z Polski - przygotowane przez Juice Wrocław i MacCann trafiły na short listy.

Kampania Ogilvy Polska i Lego Polska odpowiada wyzwaniom związanym z ochroną środowiska w naszym kraju. Działania polegały na dodaniu do popularnych zestawów Lego "zielonych instrukcji" pokazujących, jak zrobić z klocków ekologiczne zabawki, np. zmienić auta w hulajnogi, samoloty w pociągi elektryczne, a kopalnie w elektrownie wiatrowe. 

Studio kreatywne Juice wraz z amerykańską firmą Bonfire VFX New York otrzymało nominację za projekt "Start with Connection" dla organizacji Partnership to End Addiction. Praca trafiła na short listę w kategorii Film Craft Lions (w podkategorii Animacja).

Z kolei praca "Chłopi 2050", czyli „Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej”, której pomysłodawcą jest agencja reklamowa McCann, otrzymała nominację do short listy w kategorii Entertainment Lions (podkategoria Audio Content). Słuchowisko zostało stworzone wspólnie ze Storytel, Mastercard i Gazeta.pl. 

Rozstrzygnięcia poznamy dziś podczas gali.

(BAE, 23.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.