Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro 2020: mecz Holandia-Ukraina z najwyższą widownią w weekend

Mecz Holandia-Ukraina na trzech antenach TVP śledziło 3,13 mln widzów (screen YouTube.com/TVP Sport)

Spośród spotkań Mistrzostw Europy w piłce nożnej rozegranych od piątku do niedzieli, najwięcej widzów przyciągnął do Telewizji Polskiej mecz Holandia-Ukraina. "Wiadomości" twierdzą, że Nielsen zaniża dane o oglądalności meczów w TVP.

Spotkanie Holandia-Ukraina (w niedzielę o 21) oglądało średnio 3,13 mln widzów - 2,46 mln w TVP 1, 590 tys. w TVP Sport i 84 tys. w TVP HD.

Mecz otwarcia pomiędzy Turcją a Włochami (w piątek o 21) zgromadził 2,73 mln widzów w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K. 

Poziom 2 mln widzów przekroczyły także spotkania Anglia-Chorwacja (w niedzielę o 15) i Belgia-Rosja (w sobotę o 21). Mecz Anglii z Chorwacją śledziło w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K średnio 2,57 mln widzów, a Belgii z Rosją w TVP 1 i TVP 4K - 2,33 mln.

Mecz Dania-Finlandia (w sobotę o 18) został przerwany po zasłabnięciu duńskiego piłkarza Christiana Eriksena. Do tego zdarzenia spotkanie oglądało 1,95 mln widzów w TVP 2, TVP Sport i TVP 4K. Dokończenie meczu do TVP 2 przyciągnęło 1,73 mln osób.

W weekend rozegrano także mecze: Austria-Macedonia Północna (w niedzielę o 18; 1,78 mln widzów w TVP 2 i TVP 4K) oraz Walia-Szwajcaria (w sobotę o 15; 1,56 mln widzów w TVP 1, TVP Sport i TVP 4K). 

Ostatni materiał wczorajszych "Wiadomości" był poświęcony rzekomemu zaniżaniu danych o oglądalności meczów w TVP przez firmę Nielsen.

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 15.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.