Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Czabański chce 3 mld zł dla TVP i Polskiego Radia  |  Twaróg o propagandzie idealnej dla komisji śledczej  |  Allegro po przetargu wybiera  |  Szef KRRiT nie chce już dyskutować o opozycji w TVP  |  Lokalni wydawcy nie wytoczą procesów  |  Oglądalność 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Finałowe odcinki "Detektywów"  |  Money.pl na czele  |  Główny temat dezinformacji  |  Portale straszą pogodą  |  MCI kupiło  |  Spoty dla NFZ  |  Świąteczna kampania Raffaello  |  FIFA otwiera przetarg  |  Netflix i YouTube jako jedyne zyskują zasięg po strajkach  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediapanel: w maju Netflix ponownie liderem zestawienia serwisów VoD

W maju serwis Netflixa odwiedziło 5,84 mln użytkowników (fot. Mahrous Houses/Unsplash.com)

W maju Netflix ponownie został najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem VoD. Cda.pl awansował na drugie miejsce zestawienia, wyprzedzając Player.

Jak wynika z danych Mediapanelu, w maju serwis Netflixa odwiedziło 5,84 mln użytkowników (spadek o 1,53 proc. w porównaniu z kwietniem 2021 roku). Dalej znalazły się: dział Premium Cda.pl - 3,32 mln (spadek o 6,84 proc.), Player.pl - 3,17 mln (spadek o 13,89 proc.), Hbogo.pl - 2,35 mln (spadek o 16,27 proc.), Video.wp.pl - 2,34 mln (spadek o 3,70 proc.), Vod.tvp.pl - 2,29 mln (spadek o 9,01 proc.), Ipla.tv - 1,47 mln (spadek o 24,89 proc.), Canalplus.com/wypozyczalnia-vod - 1,29 mln (spadek o 2,19 proc.), Vod.pl - 1,21 mln (spadek o 9,81 proc.) i Primevideo.com - 0,73 mln (spadek o 28,63 proc.).

Netflix.com, Cda.pl, Hbogo.pl, Canalplus.com i Primevideo.com nie są audytowane, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 14.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.