Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 27, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O 33 proc. spadły w 2020 roku wpływy Agencji Reklamy Polskiego Radia

Agencja Reklamy uzyskała o 20,7 mln zł przychodów mniej niż w 2019 roku (fot. Piotr Molecki/East News)

Przychody Agencji Reklamy Polskiego Radia spadły w 2020 roku o 33,1 proc. w porównaniu z 2019 rokiem - wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Wpływy agencji wyniosły 42 mln zł, tj. o 20,7 mln zł mniej niż w 2019 roku. Spółka podała, że załamanie przychodów agencji jest przede wszystkim następstwem pandemii koronawirusa. 

Od 2016 roku, czyli od początku tzw. dobrej zmiany, Agencja Reklamy notowała roczne przychody powyżej 60 mln zł.

W 2020 roku Polskie Radio uzyskało 346 mln zł przychodów, czyli o 9,5 proc. więcej, niż rok wcześniej. Wpływy z opłat abonamentowych i rekompensaty wzrosły o 27 proc., do 278,5 mln zł.

"Obserwując kształtowanie się wielkości wpływów abonamentowych na przestrzeni ostatniej dekady trzeba zwrócić uwagę, że ich wartość w 2020 roku jest kwotą najwyższą uzyskaną w latach 2010-2020" - napisała spółka w sprawozdaniu abonamentowym. Podała jednocześnie, że "w przypadku braku dodatkowych środków z rekompensaty nominalna wartość wpływów abonamentowych przekazanych przez KRRiT w 2020 roku byłaby zbliżona do wpływów uzyskanych w 2019 roku i 2012 roku".

Z kolei koszty Polskiego Radia urosły o 0,4 proc., do 326,6 mln zł.

(KOZ, 27.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.