Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najbardziej angażujący fanpage FMCG w marcu miało Tyskie

W marcu marka Tyskie prowadziła kampanię "Przejdźmy na Ty" (screen Youtube.com/Tyskie)

W marcu 2021 roku profil marki piwa Tyskie na Facebooku był najbardziej angażujący wśród zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii FMCG - wynika z raportu tej firmy.

W marcu najwięcej aktywności wykonano na profilu Tyskie – 33,9 tys. (są to polubienia, komentarze lub udostępnienia postów). Profil ten w porównaniu z lutym awansował o cztery pozycje (marka prowadziła w marcu kampanię "Przejdźmy na Ty").

Drugi był profil marki Bakuś – 32,6 tys. aktywności (wzrost o jedną pozycję), a trzeci profil marki Żołądkowa – 28,6 tys. (spadek o dwie pozycje). Dalej był Jack Daniel’s Tennessee Whiskey – 26,8 tys. aktywności (spadek o dwie pozycje) i Pat&Rub (marka kosmetyczna należąca do Kingi Rusin) – 22,6 tys. (awans o jedno miejsce).

Poziom zaangażowania (wskaźnik storytellers) najwyższy był na profilach marek alkoholowych. Liderem była marka Tyskie – 7,1 tys. (tyle osób polubiło, skomentowało lub udostępniło post). Druga była marka wódki Żołądkowa – 5,6 tys. zaangażowanych osób, a trzecie miejsce zajął profil Jack Daniel’s Tennessee Whiskey - 5,4 tys. zaangażowanych osób. Dalej znalazły się Notino – 4,5 tys. zaangażowanych osób i Bakuś – 4,4 tys.

Na koniec marca najwięcej fanów wśród firm FMCG miał profil Tymbark – 1,4 mln.

W tym tygodniu marka Tyskie rozpoczęła kampanię w prasie, zaadresowaną jednocześnie do czytelników "Newsweeka" i "Sieci", przekonując, że coś ich łączy. 

(IKO, 21.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.