Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 14, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Hofmana i spółki traci klienta - Ikea woli współpracę z Havas PR

Adam Hofman jest jednym z założycieli R4S Consulting (screen: YouTube/Wirtualna Polska)

Agencja Havas PR Warsaw zajmie się PR produktowym Ikea Retail w Polsce. W ten sposób klienta traci agencja R4S Consulting.

- Podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy z agencją R4S, która zgodnie z umową zakończy się 28 lutego br. - informuje Aneta Gil, liderka ds. komunikacji zewnętrznej Ikea Retail. - Równolegle od stycznia rozpoczęliśmy współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przejmie od R4S prowadzenie biura prasowego, doradztwo kryzysowe, a także wspieranie projektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz public affairs - dodaje Gil i zaznacza, że firma nie komentuje swoich decyzji biznesowych.

Nawiązanie współpracy z Ikea Retail potwierdza Tomasz Lis, dyrektor agencji Havas PR Warsaw, ale nie podaje szczegółów. - Wszystko jeszcze jest przedmiotem rozmów z naszym nowym klientem - odpowiada Lis.

Agencję R4S Consulting Ikea wybrała w sierpniu 2020 roku. Powodem decyzji o szybkim zakończeniu współpracy może być publikacja OKO.press o nieetycznej działalności agencji (tekst pt. „Ukryta słodycz. Jak firma Adama Hofmana dezinformowała w sieci, by zatrzymać podatek cukrowy”). Według śledztwa Fundacji Reporterów agencja R4S, realizując internetową kampanię dla Coca-Coli, miała korzystać z usług farmy trolli. Niedawno o współwłaścicielu agencji Adamie Hofmanie, byłym pośle i rzeczniku PiS, stało się też głośno za sprawą mecenasa Romana Giertycha, który informował o ofertach złożonych reprezentowanemu przez niego bankierowi Leszkowi Czarneckiemu. Hofman miał proponować Czarneckiemu zatrudnienie byłego prezesa banku Pekao SA Michała Krupińskiego i udział w przejęciu stacji informacyjnej TVN 24.

R4S Consulting założyli Adam Hofman, były poseł i rzecznik PiS, Mariusz Sokołowski, były rzecznik prasowy komendanta głównego policji, i Michał Wiórkiewicz, były doradca premierów. Firmę tworzą również Robert Pietryszyn, były prezes Lotosu i wiceprezes PZU, Sławomir Jastrzębowski, były redaktor naczelny "Super Expressu", oraz Igor Janke, były redaktor naczelny PAP i były szef działu politycznego "Rzeczpospolitej".

(AMS, 14.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.