Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca gry "Outriders" chce uniknąć błędów CD Projektu

Demo "Outriders" będzie dostępne od 25 lutego (screen YouTube/IGN)

Gra "Outriders" trafi do sprzedaży 1 kwietnia, a nie 2 lutego, jak dotychczas zapowiadano. Najpierw będzie wersja demo. Producentem gry jest polska spółka giełdowa PCF Group.

O przesunięciu premiery "Outriders" zdecydował japoński wydawca gry, którym jest firma Square Enix. Zanim produkcja trafi do sprzedaży, gracze będą mogli zapoznać się z kilkugodzinną wersją demonstracyjną. Demo będzie dostępne od 25 lutego, a sprzedaż rozpocznie się 1 kwietnia (wersje na konsole i PC).

"Dajemy graczom szansę poznania produktu zanim wydadzą na niego swoje pieniądze. Dodatkowy czas wykorzystamy oczywiście na »polish’owanie« i balansowanie gry. Naszym celem jest dostarczenie graczom jak najbardziej »kompletnego doświadczenia«" - tłumaczy w komunikacie giełdowym Sebastian Wojciechowski, prezes i główny udziałowiec PCF Group.

"Mam nadzieję, że w kontekście ostatnich wydarzeń w naszej branży zarówno gracze, jak i inwestorzy uznają tę decyzję za odpowiedzialną oraz za dobry prognostyk naszych przyszłych relacji, tak na linii studio – gracze, jak i spółka – inwestorzy" – dodał Wojciechowski. Odniósł się w ten sposób do problemów CD Projektu z wprowadzeniem na rynek niedopracowanej gry "Cyberpunk 2077".

„Outriders” ze względu na duże zainteresowanie graczy już w ub.r. trafiła na okładkę najważniejszego magazynu gamingowego - amerykańskiego „Game Informer”. Na liście życzeń użytkowników platformy dystrybucji produktów cyfrowych Steam z planowanych polskich premier większym zainteresowaniem cieszy się w tej chwili tylko „Dying Light 2” Techlandu.

PCF Group specjalizuje się w tworzeniu gier z gatunku shooter. Zatrudnia ponad 260 specjalistów w czterech studiach i dwóch start-upach zlokalizowanych w Polsce (Warszawa, Rzeszów, Łódź), Wielkiej Brytanii (Newcastle), USA (Nowy Jork) i Kanadzie (Montreal). Należy do niej studio People Can Fly - jeden z najbardziej doświadczonych polskich producentów gier z segmentu AAA. Spółka w grudniu zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Na zamknięcie wczorajszych notowań kurs jej akcji wynosił tyle samo co na poprzedniej sesji - 80 zł.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(GK, 08.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.