Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grayling Poland odpowiada za PR TikToka

Grayling Poland ma koordynować działania komunikacyjne TikToka w Polsce (fot. Unsplash.com)

Właściciel TikToka wybrał Grayling Poland na swoją agencję PR.

Agencja ma koordynować działania komunikacyjne TikToka w Polsce, w tym relacje z mediami i komunikację B2B, a także budować świadomość marki TikTok oraz pozycjonować ją wśród grup docelowych i wspierać kampanie marketingowe.

Grayling jest odpowiedzialna także za bieżącą komunikację TikToka.

(AMS, 23.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.