Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trójka o poranku przegrywa z radiem Tok FM

Program III Polskiego Radia zanotował spadek z 5,5 proc. do 2,6 proc (fot. Piotr Molecki/East News)

O poranku radio Tok FM gromadzi już więcej słuchaczy niż Program III Polskiego Radia.

Z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, wynika, że w okresie wrzesień-listopad w dni powszednie między godz. 6 a 9 rano najwyższy udział w czasie słuchania osiągnął RMF FM - 30,3 proc. wobec 27,8 proc. rok wcześniej.

Udział Radia Zet o poranku zmniejszył się z 12,3 proc. do 11,6 proc., Programu I Polskiego Radia - z 7 proc. do 6,9 proc., a Radia Eska - z 7,2 proc. do 6,3 proc. Piąte było radio Tok FM, które zanotowało spadek z 3,8 proc. do 3,5 proc. Natomiast Program III Polskiego Radia zanotował spadek z 5,5 proc. do 2,6 proc.

Radia RMF FM w porannym paśmie w każdym kwadransie słuchało 4,7 mln osób, o 256 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Radio Zet o poranku miało 2,1 mln słuchaczy (o 442 tys. mniej), Radio Eska - 1,2 mln (o 449 tys. mniej), radiowa Jedynka - 999 tys. (o 149 tys. mniej), RMF Maxxx - 649 tys. (o 101 tys. mniej), Vox FM - 533 tys. (o 91 tys. mniej), Tok FM - 507 tys. (o 94 tys. mniej), radiowa Trójka - 493 tys. (o 426 tys. mniej), Antyradio - 467 tys. (o 2 tys. więcej), a zamykające pierwszą dziesiątkę Radio Złote Przeboje - 391 tys. (o 102 tys. mniej). (KOZ)

 

(o,d, 17.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.