Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Httpool dał pracownikom dzień wolny na grę w "Cyperpunk 2077"

Httpool współpracował z CD Projekt przy globalnej promocji "Cyperpunk 2077" na Twitterze (fot. materiały prasowe)

Httpool (Aleph Holding), partner reklamowy aplikacji społecznościowych, w tym Twittera, z okazji premiery gry "Cyperpunk 2077" (CD Projekt) dał pracownikom bezpłatną licencję i dzień wolny na granie. Gra już zarobiła na siebie.

Httpool współpracował z CD Projekt przy globalnej promocji "Cyperpunk 2077" na Twitterze. „»Cyberpunk 2077« to obecnie najbardziej oczekiwana gra wideo na świecie. Nasi gracze w Httpool mają teraz możliwość dołączenia do świata gry i odkrywania Night City!” - poinformowała firma w komunikacie prasowym.

"Cyperpunk 2077" miał premierę 10 grudnia. CD Projekt podał, że szacowane należności z przedsprzedaży gry (do 9 grudnia włącznie sprzedano 8 mln zamówieńwe wszystkich kanałach cyfrowych przewyższyły nakłady związane z jej produkcją oraz kosztami marketingu i promocji – zarówno dotychczasowych, jak i tych zaplanowanych do końca br.

(IKO, 14.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.