Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mroszczak, Kastory i Gutkowski laureatami Hall of Fame konkursu KTR

Hall of Fame otrzymują menedżerowie DDB Warszawa: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (fot. materiały prasowe)

W trzeciej edycji tytuł Hall of Fame przyznawany przez zarząd KTR otrzymują menedżerowie agencji DDB Warszawa: Marcin Mroszczak, Paweł Kastory i Szymon Gutkowski. 

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od wielu lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Nagroda jest przyznawana za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej przez zarząd KTR.

Marcin Mroszczak to jeden z założycieli i współwłaściciel grupy Corporate Profiles DDB, dyrektor kreatywny agencji reklamowej DDB Warszawa, grafik, designer, autor plakatów teatralnych i filmowych. "To facet, który porusza się po sytuacjach z wielką kulturą, z dużym szacunkiem dla ludzi. Jego scenariusze to najczęściej 4 zdania – trzon tego, na czym polega idea kreatywna. Umie mówić »nie wiem« i to »nie wiem« Marcina jest bardzo dynamiczne, bardzo do przodu, jest postawą ciekawości, a nie lęku – jest po to, by szukać i się dowiedzieć" – podsumował w uzasadnieniu Marek Dawid, reżyser i operator filmowy.

Paweł Kastory i Szymon Gutkowski, współzałożyciele – razem z Marcinem Mroszczakiem – agencji DDB Warszawa, otrzymali tytuł Hall of Fame jako docenienie ich wkładu w podnoszenie od wielu lat jakości polskiej reklamy. "Nikomu w swoim życiu zawodowym nie zawdzięczam tak wiele, jak Marcinowi, Szymonowi i Pawłowi. Nikt też nie nauczył mnie tak wiele, jak oni – Paweł nauczył mnie liczyć, Szymon – myśleć, a Marcin – marzyć" - uzasadnił Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji K2.

Laureatami nagród poprzednich edycji byli: Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Teresa Zielińska, Darek Zatorski oraz Jarek Ziębiński.

Wręczenie nagród KTR 2020 będzie można obejrzeć dziś na kanale Klub Twórców Reklamy KTR na Facebooku.

(AMS, 23.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.