Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Większość parlamentarna chce zlikwidować abonament rtv  |  Spark Foundry przejmuje  |  Propagandyści z Instytutu Ossendowskiego nabrali wody w usta  |  Iberion ze znakomitymi dziennikarzami  |  Istnienie KIM niepewne  |  49 proc. Eurozetu będzie dużo kosztować Agorę  |  Publicyści wPolityce.pl i "Sieci" uniewinnieni  |  "Królowa przetrwania" w Playerze  |  GoldenSubmarine  |  Mindshare odpowiada  |  Brand New Galaxy  |  Pięciu reporterów postrzelonych w Meksyku  |  Google zmienia zdanie i będzie płacić kanadyjskim wydawcom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tańsze reklamy przy "Kevinie" w Wigilię w Polsacie

Najdroższa reklama przy filmie kosztuje 76,1 tys. zł (screen YouTube/ Movieclips Classic Trailers)

Komedia familijna "Kevin sam w domu" jest najwyżej wycenianą pozycją w grudniowym cenniku reklamowym Polsatu.

Najdroższy 30-sekundowy spot wokół filmu, który - jak informowaliśmy - Polsat pokaże w Wigilię o 20, kosztuje 76,1 tys. zł, tj. o 11,8 proc. mniej niż przed rokiem. Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamy przy "Pogodzie" (74,8 tys. zł) i "Sporcie" (74,1 tys. zł), po "Wydarzeniach" w niedzielę 6 grudnia.

6 grudnia Polsat o 18.45 po raz 17. wyemituje "Mikołajkowy blok reklamowy", z którego całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, jest przekazywany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat.

(KOZ, 23.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.