Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynek outdooru mocno ucierpiał przez pandemię

Największe wpływy reklamowe zanotowały w sierpniu Ströer Polska, AMS i Cityboard Media (fot. materiały prasowe)

Przez pół roku pandemii koronawirusa rynek reklamy zewnętrznej zmalał o 43 proc. Od marca do sierpnia na promocję w tym medium przeznaczono 531,9 mln zł, gdy w takim samym okresie ub.r. było to niemal 936 mln zł - wynika z danych cennikowych netto firmy Kantar.

Reklama zewnętrzna dotkliwie odczuła skutki pandemii koronawirusa. Tylko w sierpniu wydatki na nią wyniosły 88,2 mln zł, czyli były o 30 proc. niższe niż w tym miesiącu przed rokiem.

Najwięcej na reklamę OOH wydał w sierpniu operator sieci komórkowej Play – 3,7 mln zł (wzrost o 200 proc.). Dalej były: Atlas – 3,1 mln zł (firma nie promowała się w sierpniu ub.r.), Warszawa – 2,9 mln zł (wzrost o 605 proc.), Palmolive – 2,4 mln zł (firma nie promowała się w sierpniu ub.r.), Leroy Merlin – 2,2 mln zł (wzrost o 4 proc.).

Największe wpływy reklamowe zanotowały w sierpniu firmy: Ströer Polska – 32,8 mln zł (spadek o 23 proc.), AMS – 28,9 mln zł (spadek o 42 proc.), Cityboard Media – 9 mln zł (spadek o 8 proc.), Clear Channel Poland – 8,8 mln zł (spadek o 30 proc.), Jet Line – 0,7 mln zł (spadek o 7 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 14.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.