Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: Wśród serwisów plotkarskich na czele w sierpniu Plejada.pl

W sierpniu serwis Plejada.pl odwiedziło 5,66 mln użytkowników (screen Plejada.pl)

Najpopularniejsze serwisy plotkarskie w sierpniu w większości zanotowały spadki. Najwięcej użytkowników zyskał serwis Radiozet.pl/rozrywka, a najwięcej stracił - Eska.pl/hotplota.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Plejada.pl odwiedziło w sierpniu 5,66 mln użytkowników (wzrost o 19,04 proc.). Dalej znalazły się: Pudelek.pl - 5,54 mln (spadek o 0,38 proc.), Plotek.pl - 5 mln (spadek o 14,20 proc.), Gwiazdy.wp.pl - 4,82 mln (spadek o 10,83 proc.), Pomponik.pl - 4,52 mln (spadek o 8,30 proc.), Radiozet.pl/rozrywka - 1,87 mln (wzrost o 22,11 proc.), Kozaczek.pl - 0,55 mln (spadek o 41,63 proc.), O2.pl/tag/plotki - 0,49 mln (w sierpniu 2019 roku poniżej progu), Eska.pl/hotplota.pl - 0,48 mln (spadek o 54,25 proc.), Wprost.pl/prime-time/gwiazdy - 0,29 mln (w sierpniu 2019 roku poniżej progu).

Natomiast pod względem liczby odsłon na czele był Pudelek.pl - 157,07 mln (spadek o 21,83 proc.). Dalej zaś: Pomponik.pl - 80,92 mln (wzrost o 40,96 proc.), Plotek.pl - 43,99 mln (spadek o 40,69 proc.), Gwiazdy.wp.pl - 40,18 mln (spadek o 49,24 proc.), Plejada.pl - 36,39 mln (wzrost o 15,22 proc.), Radiozet.pl/rozrywka - 8,18 mln (wzrost o 53,43 proc.), Wprost.pl/prime-time/gwiazdy - 6,26 mln (w sierpniu 2019 roku poniżej progu), Kozaczek.pl - 5,21 mln (spadek o 47,97 proc.), Eska.pl/hotplota/ - 1,83 mln (spadek o 58,17 proc.), O2.pl/tag/plotki - 0,84 mln (w sierpniu 2019 roku poniżej progu).

Wszystkie serwisy były audytowane przez Gemius/PBI.

(BAE, 05.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.