Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Były prezes Radia 357 w nowej roli  |  wPolsce24 wprowadza nowe programy  |  Dochód z charytatywnego bloku reklamowego TVP  |  Przetarg reklamowy Orlenu  |  Nowy sezon "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Widownia serialu "Królowie" w TVP 1  |  Radio Zachód współpracuje z Demagogiem  |  Serialowi Canal+ towarzyszy kampania reklamowa  |  Dostęp do Onet Premium w kawiarniach  |  "Super Express" na YouTube z nowym programem  |  Zestawienie serwisów streamingowych  |  Finał przetargu Castoramy  |  PR i marketing Kulczyk Foundation  |  Elephate  |  "The Guardian" i "The Observer" zebrały ponad 1,5 mln funtów na ofiary wojny  |  "Los Angeles Times" zniósł paywall w związku z pożarami w Kalifornii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nawyki z czasu lockdownu zostaną nam na dłużej

Do celów prywatnych platform i komunikatorów wideo zaczął używać co piąty ankietowany, a 46 proc. zakłada, że będzie z tego korzystać w najbliższej przyszłości (fot. Pixabay.com)

Jak zmieniły się zwyczaje konsumenckie w czasie pandemii koronawirusa? Sprawdziła to agencja mediowa Starcom.

Według przeprowadzonego przez Starcom badania HX Study Polacy zmienili codzienne nawyki, w tym preferencje zakupowe i żywieniowe. Twórcy raportu wymieniają np. zakupy spożywcze przez internet (zaczęło je robić 3 proc. Polaków). Z kolei 6 proc. zwiększyło częstotliwość e-zakupów spożywczych, a 14 proc. zakłada ich kupowanie w ten sposób w niedalekiej przyszłości. Jedzenie z dostawą do domu po raz pierwszy zamówił podczas lockdownu średnio co dziesiąty badany. Chętniej robiono też przez internet zakupy artykułów niespożywczych, m.in. za pośrednictwem Allegro, Zalando, Amazona, Aliexpress.

Press
Press

W pierwszym okresie pandemii pracę zdalną zaczęło wykonywać 9 proc. respondentów, a 7 proc. zwiększyło jej częstotliwość. Z raportu wynika również, że w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców ten odsetek był znacznie wyższy (co czwarty ankietowany przeszedł wtedy na pracę zdalną). 16 proc. badanych zakłada taką formę pracy także w najbliższej przyszłości.

Press

Wzrosła też popularność komunikatorów z wykorzystaniem wideorozmów. 7 proc. ankietowanych zaczęło używać platform typu Zoom, Teams, Messenger, Skype i FaceTime do celów związanych z pracą, a 9 proc. zwiększyło częstotliwość. Do celów prywatnych platform i komunikatorów wideo zaczął używać co piąty ankietowany, a 46 proc. zakłada, że będzie z tego korzystać w najbliższej przyszłości. Wzrosło też zainteresowanie mediami tradycyjnymi i serwisami VoD (filmy i seriale), podcastami (dostępnymi na YouTube czy na Spotify), a także grami.

Press

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1040 osób powyżej 18. roku życia.

(IKO, 02.10.2020)

Pozostałe tematy weekendowe

Huawei chce ratować wizerunek przy pomocy CSR
Na konflikcie w Zjednoczonej Prawicy zyskali jej liderzy
Wirtualna misja Marcina Mellera
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.