Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ostrzega pracowników przed 30-dniową kwarantanną

Jak się dowiedzieliśmy, plakaty rozwieszono zarówno w siedzibie TVP przy ul. Woronicza, jak i w TAI przy pl. Powstańców Warszawy (screen: Facebook.com/ad.rozwadowska)

W budynkach Telewizji Polskiej od wiosny wiszą plakaty, na których spółka ostrzega, że trafienie na kwarantannę oznacza utratę wynagrodzenia. Pracownicy dowiadują się z nich, że trwa ona 30 dni.

O plakatach poinformowała m.in. Adriana Rozwadowska z „Gazety Wyborczej”. Jak się dowiedzieliśmy, rozwieszono je zarówno w siedzibie TVP przy ul. Woronicza, jak i w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej przy pl. Powstańców Warszawy.

"Kwarantanna trwa 30 dni - wtedy ty i twoi koledzy nie możecie pracować, wypadacie z projektów i tracicie wynagrodzenie! Do gry możesz wrócić po odbyciu kwarantanny" - widać na fragmencie plakatu umieszczonym przez Adrianę Rozwadowską w mediach społecznościowych.

Biuro prasowe TVP w odpowiedzi wysłanej nam po godz. 1 w nocy z poniedziałku na wtorek wyjaśnia, że plakaty "kompleksowo odnoszą się do kwestii profilaktyki SARS-CoV-2”. Jak podaje spółka, zostały one zaprojektowane i wykonane na przełomie marca i kwietnia. "Plakat ma formułę nieco humorystycznej, edukacyjnej gry planszowej, w której zachowana jest ciągłość i logika poszczególnych jej etapów, mająca na celu w przystępny sposób wyjaśnić zasady higieny pracy w okresie pandemii” - przekonuje biuro prasowe TVP.

"Ostrzeżenie o konsekwencjach będących wynikiem niezastosowania się do norm sanitarnych jest wyrazem troski o życie i zdrowie pracowników i współpracowników Spółki" - pisze biuro prasowe. Spółka nie wyjaśniła nam jednak, czemu jest mowa o 30-dniowej kwarantannie, skoro ta - od początku pandemii - nigdy tyle nie trwała.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 30.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.