Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Załogi Agory i Polskiego Radia zwycięzcami Regat Reklamy

Puchar Discovery TVN zdobyła załoga Polskiego Radia (fot. materiały prasowe)

W dniach 6–9 czerwca w Sopocie odbyła się druga edycja Regat Reklamy. Do rywalizacji w wyścigach o puchar Regat Reklamy i o puchar Discovery TVN stanęło prawie 40 załóg. Najlepsze okazały się ekipy Agory i Polskiego Radia.

Puchar Discovery TVN (załogi ze skipperami zapewnionymi przez organizatora) zdobyła załoga Polskiego Radia w składzie: Małgorzata Cegielska, Bogusława Tataj, Bogusława Kleniewska i Luiza Witt. W wyścigu finałowym ze względu na wcześniejszy wyjazd jednej załogantki, gościnnie pojawił się Wojciech Piwocki. Zwycięzcy otrzymali puchar i nagrody od sponsora tytularnego. Drugie miejsce zajęła załoga „Single Source” z firmy Gemius (Piotr Wiśniewski, Bartosz Wójcik, Małgorzata Herka oraz gościnnie Krzysztof Lechowicz z Media PPG). Trzecie miejsce zajęła załoga „Does Not Matter”. Wszyscy uczestnicy pływali na jachtach Diamant 3000. 

Press

fot. materiały prasowe

Wyścig o Puchar Regat Reklamy 2019 był dedykowany załogom, które w swoich szeregach miały własnych sterników. Eliminacje zostały rozegrane na jachtach JV24, finał na jachtach Diamant 3000. Najlepszą załogą okazała się drużyna Agory w składzie:  Dominik Sroka, Wojciech Siulkowski, Paweł Wilk oraz Michał Miętusiewicz. Drugie miejsce zdobyła załoga „Fridge by yDe” pod przewodnictwem Szymona Gutkowskiego, w załodze znaleźli się także: Kazimierz Gutkowski, Łukasz Wójcik oraz Stefan Czartoryski. Trzecie miejsce zdobyła załoga „EVG Group” w składzie: Lilianna Szybiak, Mikołaj Kasperczak, Tomasz Rydzik i Marcin Ślęzak. 

Press

fot. materiały prasowe

Do piątkowej rywalizacji w wyścigu o Puchar Discovery TVN przystąpiło 29 załóg. Każda z nich płynęła dwa biegi.  Dwie pierwsze załogi z każdego z nich przechodziły do sobotnich półfinałów. Zakwalifikowały się do nich załogi: Media Group, Just Wifi, Does Not Matter, Polsat Media, BBC, Havas-Oshee, Starcom, Polskie Radio, Radio Zet, Screen Network, Wavemaker-4F oraz Single Source. Po zaciętych pojedynkach w finale znalazły się załogi: Radia Zet, Polskiego Radia, Single Source, Media Group, Justi Wifi oraz Does Not Matter. 

W wyścigu o Puchar Regat Reklamy zostały rozegrane dwie rundy eliminacyjne, w których dwie pierwsze załogi przechodziły do finału, a trzecie, czwarte i piąte walczyły w barażach. 

Press

fot. materiały prasowe

Nad przestrzeganiem regulaminu czuwała dyrektor sportowa Regat Reklamy Magda Makowska, nawigator i znany na świecie taktyk jachtowy. Sędzią głównym obu wyścigów był Filip Lipski, trener kadry narodowej Polskiego Związku Żeglarskiego. O atmosferę podczas zawodów i kompetentny komentarz dbali: Waldemar Heflich, redaktor naczelny magazynu „Żagle” i Damian Michałowski z Radia Zet. 

Druga edycja Regat Reklamy, przyciągnęła blisko 500 uczestników. 

Press

fot. materiały prasowe

Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Regat Reklamy powiedział: Mimo kilku przeciwności losu tegoroczną edycję Regat Reklamy uważam za bardzo udaną. Determinacja załóg, profesjonalizm wszystkich osób zaangażowanych w produkcję tego wydarzenia, bardzo dobra atmosfera pozwoliły na doprowadzenie tegorocznej edycji do szczęśliwego finału. Korzystając z okazji pragnę bardzo podziękować wszystkim, którzy pojawili się na Regatach Reklamy. Załogom, które bardzo dzielnie walczyły na wodzie, wszystkim naszym współpracownikom, sponsorom i partnerom. Jestem przekonany, że wszyscy spotkamy się za rok na Regatach Reklamy 2020.

Sponsorami strategicznymi Regat Reklamy 2019 były: Multikino Media oraz TVN Media. W gronie sponsorów wspierających znaleźli się: Wirtualna Polska, IMS SA oraz Screen Network. Sponsorem tytularnym drugiego wyścigu było Discovery TVN.  

Partnerami branżowymi Regat Reklamy były m.in.: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia był magazyn "Press" oraz magazyn „Żagle”. Partnerzy wydarzenia: Radio Zet, move.tv, Ad Prime, Premium Yachting, LEMON, Kąpielisko Morskie Sopot, Zdrovit, Paszke Sailing, Gazeta Wyborcza, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Tandem Media, Citroen Polska, Fastline Extreme Racing, Gorzka Żołądkowa, Amundsem, Jim Beam. Partner technologiczny wydarzenia: Eventroom.  

Press

fot. materiały prasowe

Galeria: Zjazd Rynku Reklamy 2019

(CP, 10.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.